"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 15. Februar 2010

ISTA-LISTA

Sokszor vagyok opimISTA, néha kicsit egoISTA, Marcellel kapcsolatban pedig mindig perfekcionISTA és spezialISTA.
De voltam én már egyetemISTA, idealISTA, humanISTA és aktivISTA, hétvégeken túrISTA, szaunában nudISTA, a hegyekben alpinISTA, blogomban meg publicISTA.

Férjem örök pesszimISTA, maga szerint inkább meg csak realISTA és racionalISTA. Ő egy igazi karrierISTA és mellé még egy materialISTA kapitalISTA.
Kisfiunk még szólISTA, de volt már kicsi terrorISTA, humorISTA, parodISTA és lehet még akár focISTA vagy artISTA.

És hogy mi is ez az ista-lista?

Hetek óta listákat írunk, fontos dolgokról, venni-vinni-intéznivalókról, lassan már ki sem látszunk belőlük és az agyamra mennek:)) Gondoltam, legyen valami vicces is belőle, így született meg ez a (l)ista :)

Egyébként a legkedveltebb listánkon csak egy pont áll: megnézni a többi listát, mert az, hogy összeírjuk a dolgokat, még nem jelenti automatikusan azt, hogy nem felejtjük el őket :))

ps. folytathatjuk együtt is az ista-listát :)

Kommentare:

Regi hat gesagt…

Nagyon jó a (l)istátok!!! :)

Anonym hat gesagt…

jó ez az ISta-lista...:)

állandóan listákat irok én is, Pé mindig azzal cukkol, hogy irjam fel a listámra:
-lisát irni! :)

berry

Hugomum hat gesagt…

haha ez nagyon jóóóó :D

en örök optimista ;)

khase hat gesagt…

@berry, most epp miröl irsz listat? :)

@HM, tudom, nem veletlenül olvasom es szeretem a blogodat, az irasaidat es az elethez valo hozzaallasodat!!! Sokan vehetnenek Rolad peldat!!!