"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Sonntag, 14. Februar 2010

Lételeme

Marcelnek a víz :) Három hónapos volt, mikor először mentünk vele babaúszásra, azóta tart a nagy szerelem :)

A Balaton mellett nőttem fel, gyerekkorom minden nyarát ott töltöttem, a víz nem lehetett elég hideg, az idő nem lehetett elég rossz, hogy ne lubickoljak egész nap.
Így különösen örültem, mikor látszott, hogy Marcel nem fél a víztől, sőt!! A caorlei nyaralás is ezt bizonyította, mikor kis csemeténket nem lehetett kihozni a tengerből, nem zavarta, ha sós víz ment a szemébe, orrába, locsizott, fürdött egész nap.

Ha csak tehetjük, elmegyünk vele uszodába, termálfürdőbe, így történt ez ma is (nem vagyunk az a tipikus család, aki vasárnap délben beleesik a húsleveses tálba, inkább programozunk, kihasználjuk, amikor együtt a kis család :)

Ma főleg a két fiú pancsolt, én csak ültem, néztem őket és melegség járta át a szívemet, olyan jó volt látni, ahogy élvezték, kacagtak, lubickoltak együtt.

Csak egyszer hisztizett, amikor kivettük a vízből, bár akkorra már úszóhártyái nőttek, kék volt a szája és vacogott az egész gyerek. De ha rajta múlna, ő még most is a vízben lenne :)

(pozitív mellékhatása az ilyen délelőttöknek, hogy ringatni nem kell ebéd után, és számíthatunk 1-2 óra nyugalomra :)))

merülés :)



csúszkálás :)





öntögetés :)



(a képek minősége nem a legjobb, viz alatti kameránk csak ezt tudja, de a lényeg látszik :)

Kommentare:

Hugomum hat gesagt…

de szep kepek:) sztem jok lettek nagyon. Hugo is ugyanigy volt a vizzel, es ha jol emlekszem, csak par kilometerre voltatok akkor ;)

khase hat gesagt…

idén talán jobban összehozzuk, most is tervezünk egy ilyen nyaralást :))) de addig még lesz néhany izgalmas hónap ;)