"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 8. März 2010

1 hónap és 1 brutál éjszaka

Ma egy hónapja kezdtem el írni ezt a blogot, nem bántam meg, sőt, örülök neki, hogy belevágtam. Már ez alatt az egy hónap alatt is nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam, új embereket ismertem meg, rendeztem a gondolataimat, megmozgattam az agyamat és talán könnyebb is egy picit ezt a különélő időszakot, a sok változást így megélni, hogy leírhatom az érzéseimet, a gondolataimat és tudom, hogy sokan vannak, akik drukkolnak nekünk, hogy minden jó legyen :)
Úgyhogy eddig is köszönöm mindenkinek a kedves szavakat!

Éjszakánk viszont sajnos katasztrófa volt, Marcel totál benáthásodott, nem kapott semmi levegőt és egész éjjel köhögött:( szinte semmit nem aludtunk, odavettem magam mellé, de sokat az sem segített.
A kedélye nem rossz, csak szegényemnek tele van a feje. Most szívom az orrát és van egy szuper homeos köptetőnk (Weleda hibiszkuszos, nagyon hatékony, bár szerencsére nem sokat volt rá eddig szükség..), remélem, ez hamar helyrehozza.

Ráadásul tegnap délután egyik barátnőmnél voltunk, ahol szembenézett az üvegasztal sarkával, ugyhogy van a szeme alatt egy jó kis bevérzés is :(

Viszont ami jó, hogy ma jön G anyukája, itt lesz egész héten, szóval lesz segítségem és Marcel is élvezheti tovább a nagyszülői kényeztetést :)

Kommentare:

Ferilka hat gesagt…

Jobbulást kívánok a picúrnak!
És gratulálok az 1 hónapodhoz :-)

Csilli hat gesagt…

Gyógypuszik a kisbetegnek, remélem hamar meggyógyul!!!

verush hat gesagt…

jobbulást Marcelnek!

mogyimokus hat gesagt…

Remélem hamarosan rendbe jön Marcel, jobbulást Nektek, remélhetőleg a mai éjszakátok már jobb lesz! Az azért jó, hogy a kedve rendben van! :) Kitartás!

Regi hat gesagt…

Jobbulást!!! És már csak 3 éjszaka, és itt van Apája! :)

Kubababy hat gesagt…

Jobbulást Marcelnek! Sok puszit küld a KisGubacs is neki! :)

SHELLEY [ aguuu ] hat gesagt…

Jobbulást Marcelnek! Szegénykém szemecskéje - ismerős, Lilómnak volt 8 hósan egy nagyobb szeme balesete, rémisztő! Örülök h nem történ nagyobb baj!

Hugomum hat gesagt…

Jobbulast kivanok Marcelnek,gyogyuljon meg mihamarabb!!!
az ezust kolloidot nem probaltatok? nekunk az jott be eddig, max 2 napig tartott egy betegseg.

orulok, hogy irsz, es nagyon ugyes is vagy :)

khase hat gesagt…

Nagyon köszönöm Nektek a kedves szavakat, ugy nez ki, hasznaltak, Marcel szinte meggyogyult, azert jo kis vasgyuro a szervezete, erösitettem is az immunrendszeret rendesen :) köhögese mar nulla, nathaja is alig, masfel nap alatt lezavarta:)) Reggel 6ig aludt egyben, utana meg 8ig, ma meg mar kisördög :)
Este irok postot is :)
Szep napot Nektek!

khase hat gesagt…

@Hugomum, ezüst kolloidot nem probaltuk, eddig nem volt ra szükseg :)
Viszont lassan elkezdhetnel lengyelül tanulni, arra lehet, hogy szükseg lesz :))