"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 9. März 2010

KEDVES ANYÓS

Igen, így csupa nagybetüvel, semmi pejorativ gondolattal a háttérben, csak pozitívan értve. Nem is igazán szeretem az "anyós" szót használni, nem passzol a kapcsolatunkhoz, a viselkedéséhez, a lényéhez, ő nem az a kategória.

Kezdettől fogva nagyon jól kijöttem, kijövök G anyukájával, soha nem éreztem rajta, nem éreztette velem, hogy én vagyok az a rossz, aki elviszi az ő kicsi fiát. Inkább lányaként kezelt, fogadott (Gnek nincs testvére), amiben csak tud, besegít, mindig nagy szeretettel vár, ha találkozunk, mindig jókat beszélgetünk, finomakat főz, a látogatásokban nincs soha semmi muszáj vagy kötelezettség, nincs feszély, csak egyszerűen örülünk, ha látjuk egymást (de azért én is jó meny vagyok ám, kedves, aranyos, szeretetreméltó, alkalmazkodó, odafigyelő, érdeklődő, nehéz is lenne nem elfogadni, szeretni engem :)))))) na, most jól megveregettem a saját vállamat :) de akkor is hiszem azt, hogy ez is két emberen múlik!

Marcel születésével ez a kapcsolat még inkább kiteljesedett, legnagyobb boldogsága volt, hogy unokája született. Sajnos elég ritkán tudunk találkozni, de olyankor megszűnik számára a világ, eggyé lesz Marcellel, minden rezdülésével csak rá figyel, imádja ezt a kis lurkót.
Sőt még egy laptopot is vett, beiratkozott számítógépes tanfolyamra (az ő korában, ő, aki eddig azt sem tudta, hogyan kell bekapcsolni egy számítógépet..), hogy tudjunk skype-olni, lássa még többet az unokáját és tudjon emilben képeket fogadni róla!! Nagyon megható :)

Marcel is nagyon ragaszkodik hozzá, semmi nem mutatja ezt jobban, mint hogy egy nap együttlét után ma este már nem hozzám, hanem Mamihoz akart menni :) (na jó, ebben az is közrejátszott, hogy nálam volt a porszívó csöve, orrszíváshoz töltve, szóval én voltam az ellenség, de tényleg nagyon jól kijönnek egymással :)
Érzi Marcel, hogy nagyon szeretve van és persze tetszik neki, hogy ő van a középpontban és Mami minden figyelme felé irányul :)



Nekem is jó, hogy itt van, tudok egy kicsit magammal foglalkozni, ügyes-bajos dolgaimat intézni :)

Marcel sokkal jobban van, a tegnapi brutál nap után azt hittem, legalább egy hétig eltart majd a betegsége, de mára szinte elmúlt a köhögése, kis nátha maradt csak, jó kis vasgyúro immunrendszere van és használtak a csodaszereim is :)

Kommentare:

verush hat gesagt…

A nagyik már csak ilyen jó tündérek. Anyukám is megrendelte magukhoz az internetet:))

Hugomum hat gesagt…

anyukam detto, Hugo miatt megtanult skype-olni es az alapveto szamitogepes ismereteket is elsajatitota tolem. szuper, hogy ilyen anyosod van. nekem is ilyen volt, de sajnos mar nem lehet velunk..

orulok, hogy Marcel meggyogyult! puszik

Csilli hat gesagt…

Nálunk sincs gond az anyóssal, tényleg végtelenül kedves és jóindulatú, úgyhogy egy szavam sem lehet ilyen téren:)) Jó volt olvasni, hogy ti is ennyire jó viszonyban vagytok, ez tényleg sokat számít:)

khase hat gesagt…

Hat tenyleg jo dolog egy ilyen angyal-anyos, ma is sokat segitett, ö volt Marcellel, amig inteztem az ügyeimet, aztan delutan elküldött Marcellel együtt lefeküdni, addig ö vasalt :)
Tenyleg mindent megtesz ertünk, csak kar, hogy ilyen ritkan tudunk talalkozni.