"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Samstag, 13. März 2010

Kisördög

bújt az én angyali fiacskámba :)

Soha nem gondoltam volna (én, a naív első gyerekes anyuka), hogy egyszer majd eljutunk mi is oda, hogy egyetlen kisangyal gyermekünk egy boltban fetrengve, sikítozva hisztizik, mert valami nem úgy van, mint ahogy azt ő szeretné, akarná.

Amíg nem volt gyerekem, addig valahogy ha ilyet láttam, mindig azt gondoltam, hogy biztos nincs megnevele a gyerek, akaratos, kihasználja a szüleit, azok meg mindent ráhagynak.
Persze akkor még fogalmam sem volt, milyen az élet egy majdnemkétéves dackorszak kezdetén álló kis lurkóval. Aki egyre ügyesebb, egyre önállóbb, egyre több mindent ért, fog fel, csak egyre kiszámíthatatlanabb dolgokat művel :)

Így aztán meg is történt, aminek kellett, fél óra alatt három (!) boltban is olyan ordítozós hisztit csapott, ahogy az a nagykönyvben meg van írva :)
Csak vigyáznom kellett, el ne nevessem magam, mert most még inkább viccesnek találtam, ahogy belelendült, kidagadtak az erei, belefehéredett még a szemöldöke is a nagy erőlködésbe és rögtön megjelentek a hatalmas krokodilkönnyei :)

Egyenlőre nagyon jól tudtam kezelni a dolgot és elég hamar el is tudtam terelni a figyelmét, bár nem mondom, kicsit örültem, hogy legalább nem értik a jelenlévők, hogy mit mondok neki :))) De azért elég gyorsan iszkoltunk is ki a boltokból, még mielőtt más gyerektelen felnőttek megjegyzik, milyen neveletlen is a kisfiam :)

De valahol ez azt is mutatja, hogy most már intenzív érzelmei vannak, kiadja magából az indulatait, konkrét elképzelése van a világról.

Érzelmeit ma különösen kimutatta, mikor feltettük anyósomat a vonatra, látszott rajta, hogy szomorú, egész délutan Mamit kereste.

És életében először olyan cuppanós puszit adott és úúúgy bújt Ghez, mint még soha, G persze meg csak olvadozott örömében, boldogságában :)))) Annyira jó volt látni őket, valahogy mintha szorosabb, intenzívebb, mélyebb lenne a kapcsolatuk, mióta csak hétvégeken látják egymást.

Amikor még kisangyal volt :))



És most, a kisördögi kacajjal az arcán :))



Lehet haragudni rá? Mert én nem tudok :))

Kommentare:

Kubababy hat gesagt…

Édes kisördögök! :)

Csilli hat gesagt…

Hú ez tényleg kissé kellemetlen... Én sem gondoltam volna sohasem, hogy az enyém is képes lesz ilyen gaztettekre, régen mindig sajnálkozva néztem a hisztiző gyerekek anyukáit:)) Nálunk egyenlőre akkor van a földre lefekvős balhé, ha nem hagyom elcsatangolni homlokegyenest a másik irányba, mint amerre mennünk kellene:)) De ezt még meg tudom előzni azzal, ha gyorsan felveszem a kezembe, mert ha az ő kezét szeretném megfogni és úgy a helyes irányba terelni, akkor persze üvölt:)))) De tény és való, hogy néha nehéz röhögés nélkül megállni:)) Hát az a kacaj pedig tényleg ördögire sikeredett:))

verush hat gesagt…

mint minden ez is csak átmeneti időszak szerencsére. nekünk is nehéz a röhögést megállni néha a férjemmel. Mostanában egyre ritkábban csinálja a fesztivált. Többnyire akkor van baj ha itthon vmi nem úgy történik ahogy ő kitalálta, pl nem mászhat fel a polcos szekrényre.:)

Anonym hat gesagt…

volt egy tök jó óvszer reklám... hisztiző gyerek a boltban... fiatalok összenéznek... :))))
nekem mindig ez jut eszembe, és próbálok én is nem röhögni, amikor az enyimek alakitani valamit hiszti showt éppen...

azt hiszem ez elkerülhetetlen, előbb utóbb minden gyerek és szülő átesik rajta... üdv a klubban, barátném!:)

valószinünek tartom, hogy G távolléte hozta ki belőle pont most...
ez van, majd megtanulod mi a legjobb módja, hogy elkerüljétek... Nelli most kezdi kinőni, legalábbis nyilvános helyeken (4 éves)
berry

khase hat gesagt…

@Berry, az ovszer-reklamot en is lattam :)) azert annyira nem volt veszes a helyzet es tudom, lesz meg rosszabb is, de egyenlöre nem viselt meg a dolog :)))
Nandi csinal ilyet?

@Csilli, azert szerintem 1-masfel evesen tenyleg könnyebb meg elterelni a figyelmüket valami massal! Meg azert most meg nem csinal olyat, hogy ha bemegyünk egy boltba, hogy azert hisztizik, mert nem veszek meg neki valamit :) de gondolom kesöbb ez is jön majd :)

@Verush, akkor Livi meg mindig olyan kis aktiv, maszos, mint kisebb koraban? hat neha tenyleg nehez nevetes nelkül megallni :)