"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 1. März 2010

Lonpos

A cím ne tévesszen meg senkit, nem valami bizarr dologról van szó, hanem sokkal inkább egy szuper logikai játékról.
Pár évvel ezelőtt egy játékkiállításon találtunk rá, és mivel mind a ketten szeretjük a logikai játékokat (is), rögtön megvettük. Rengeteget játszottunk vele, de aztán Marcel születése után csak porosodott a polcon.

Ahogy már írtam, mostanában nagyon keveset alszom, és egy idő után elegem lett a számítógépből, internetből, tévéből és az olvasásból is, így elővettem újra ezt a játékot. Jó benne, hogy egyedül és ketten is lehet játszani vele, különböző nehézségi fokozatai vannak, izgalmas, lebilincselő, néha idegölő is tud lenni, és megtornáztatja rendesen az ember agyát (ami valljuk be, beszűkülhet egy kicsit a gyes és itthonlét alatt:)) Viszont nagyon nehéz abbahagyni :) Persze egy idő után, amikor már a kicsi színes golyócskákkal álmodik az ember, akkor érdemes egy kis szünetet beiktatni :)

Azért jobb volt Gvel játszani, főleg az önbecsülésemnek, mikor én nyertem és nekem sikerült először kirakni egy pályát :)

Aki kedveli a logikai, gondolkodós játékokat, annak érdemes beszereznie egyet, szerelem lesz első játszásra :))

Kommentare:

Ferilka hat gesagt…

Jól hangzik ez a játék! :-)

Hogy tudnék neked üzenetet küldeni, úgy hogy csak te lásd? Nem tudom múltkor hogy csináltam, de most nem akarja engedni a rendszer... :-(

Anonym hat gesagt…

jaj, ez a lonpos annyira tetszett akkoriban is, de aztán jobb hogy nem vettünk akkor végül, úgysem lett volna időm, energiám rá... most sem lenne...

de neked úgy látom jü figyelem elterelés!:)

az meg szuper, ha szite minden hétvégén tudtok is találkozni!!! az nem is annyira vészes úgy...

remélem beszélünk hamarosan,
puszi,
berry

khase hat gesagt…

@berry, mindjart hivlak, lassan elalszik a kis dezentorom :)))))

@Ferilka, szerintem probald ugy, hogy a blogodnal a rendszeres olvasoknal ramesz az en nevemre es ott kell, hogy kihozza, hogy emilküldes :)