"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 15. März 2010

Nagyszülők

Marcelnek nagyon jó dolga van mostanában, kiélvezi a nagyszülői kényeztetést, hisz két napja ment el anyósom, ma meg már jönnek anyukámék délután :)

Eredetileg nem így terveztük, de a munkaügyi hivatal "jóvoltából" három napos fejtágításon vehetek részt, és máshogy nem tudtuk volna megoldani, oda ugye Marcelt nem vihetem magammal.
Képzelhetitek, mennyi kedvem van az egészhez, nincs még elég púp a hátamon ebben az átmeneti időszakban, de muszáj megcsinálnom...

Szóval holnap reggel 8kor (!!) már ott kell lennem, igazából nem a koránkeléstől szoktam el, mert egy másféléves mellett az élet nem a nagy alvásokról szól, hanem attól, hogy reggel valahova időre elkészüljek :) (nem beszélve arról, hogy órákon, napokon keresztűl egy terembe bezárva egy helyben üljek...)

Marcel biztos nagyon jól meglesz anyukámékkal, egy dologtól félek csak egy kicsit, és ez az altatás. Eddig G-n és rajtam kívül senki nem fektette még le, azért remélem, nem lesz gond ezzel sem, végülis elég nagyfiú már :) És hát ezt is el kell egyszer kezdeni, és ahogy a ciciről való leszoktatás is szerintem nekem volt nehezebb, nekem fájt jobban, így lesz ez az altatással is.

Éjszaka olyan dörgés-villámlás-jégvihar-havazás volt, hogy csak na, reggel Marcel a karácsonyi oratóriumot választotta ki a cédék közül, hogy azt akarja hallgatni.. szegény gyerek, lassan tudathasadása lesz, bár az ablakon kinézve akár még december is lehetne....

1 Kommentar:

Csilli hat gesagt…

Szerintem a nagyszülők is örülnek, hogy lehet kényeztetni az unokát:) Hát a fejtágítás miatt nem irigyellek, ez valami kötelező dolog akkor ezekszerint ott kint, és nem lehet ellógni:) Kíváncsi vagyok, hogy ment az altatás, bár szerintem nem lesz vele probléma, mert Marcell már tényleg ügyes és elég nagy hozzá, hogy a mama is elaltassa:)