"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 5. März 2010

Pontgyűjtés indul

Eltelt az első hét, ma este repül is már haza G :)) Az elmúlt két nap legnagyobb újdonsága az, hogy úgy néz ki, lesz jövő héttől kezdve egy linzi projektje is :) Nem tud elszakadni Ausztriától és Ausztria sem tőle :) Hiába, túl jó szakember :)
Ez gyakorlatban úgy fog kinézni, hogy hétfő-kedden Linzben (Bécsben) lesz, szerda-pénteken pedig Bernben. Így minden hétvégén együtt tudunk lenni, mert péntekenként hazarepül és kedd este megy csak vissza :)
Ez unalmasnak igazán nem mondható és fárasztó is lesz neki a sok utazás az biztos, de legalább gyűjtheti majd a miles&more pontjait ;)

Rövid távon ez mindenképp jó lesz, viszont azért remélem, ha már mi is Svájcban leszünk, addigra vége lesz ennek a projektnek és nem kell visszautazgatnia.

Anyukámék hazamentek, jó volt egy kicsit együtt lenni, Marcel is nagyon élvezte, hogy itt vannak a nagyszülők, sokat játszottak, sétáltak, Marcel teljesen levette őket a lábukról.
Én is kaptam egy kis kimenőt, így el tudtam menni segíteni Juditéknak, a trikres barátnőmnek. A lányok már fél évesek, egyre ügyesebbek, de most is megállapítottam, hogy három kisbabával egyszerre bírni nem piskóta!

Azért még épp elfértek a kezemben :)



Most lassan kezdjük ünneplőbe öltöztetni a szívünket és indulunk G elé a reptérre. Gyorsan eltelt a hét, de rossz volt nélküle. Kívácsi vagyok, Marcel hogy fog reagálni, ha meglátja.
És persze jó lesz beszélgetni, mert hát telefonon mégsem lehet minden elmesélni :)

Kommentare:

Ferilka hat gesagt…

Ez nagyon jó hír :-) a fél hetet így együtt tudjátok tölteni! :-)

3-4 napja írtam neked priviben, de ezek szerint nem kaptad meg :-( Ha dobsz nekem egy emilt a ferilka@freemail.hu címre talán gördülékenyebben tudunk levelezni. Jó lenne! :-)

khase hat gesagt…

Irtam Neked :)

Hat tenyleg jo lenne, ha fixen összejönne a linzi projekt, akkor csak 3 ejszakat lennenk egyedül a heten :)
Bar Gnek azert nagyon faraszto lenne, kiszamoltuk, hany km-t utazna egy heten, hat nem keves, mellette melo, de most fel van dobva, szoval menni fog :))

Nomi hat gesagt…

Nemcsak hogy elférnek a lányok a kezedben, de nagyon jól is állnak!
Èn is nagyon szeretem a blogodat, hajrá, így tovább!Puszilunk a trikrekkel együtt