"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Sonntag, 28. März 2010

Sztrájk avagy különös ízlés...

Marcel étkezési szokásai egy hete megváltoztak. Eddig mondhatom azt, hogy jó evő volt, bár kicsit válogatós, hideget, felvágottat, sajtot, ilyesmit nem, de főtt ételben mindent megevett.

Egy hete viszont hatalmas cirkusz van MINDEN étkezésnél :( Reggel jó, ha a tejen kívül egy kis ivójoghurtot vagy pár szem cornflakes-t bele tudok imádkozni, aztán délelőtt szinte semmi, max. pár gerezd alma vagy kis banán séta közben, és jön az ebéd, a legnagyobb cirkusz. Annyi félét főztem neki (magunknak) a héten, de semmi mást nem evett, csak aminek zöld színe volt... Spenótot, sóskát és brokkolikrémlevest. A többit meg sem kóstolta, ha meglátta a tányért, jött a hatalmas krokodilkönnyes sírás. Mindegy, hogy finom aszaltszilvás pulyka, mandulás borjú, pestós vagy túróstészta volt a menü, a vége ugyanaz lett, fintorgás és könnyek.

Este ismét ez a program, most már a tejbedarát sem ette meg, amit eddig azért jollyjoker-ként mindig be tudtam vetni..

Eddig a kenyeret is ette minden formájában (leginkább jó szárazon és kizárólag magában, minden kence nélkül:), most már az sem kell neki, csak dobálja a kacsáknak Schönbrunnban..

Gondoltam, azért valamit enni kell a gyereknek, így felbontottam egy hipp-bácsi főztjét és láss csodát, befalta az egészet... fura egy ízlése van...

Úgyhogy most el kell gondolkoznom azon, hogy ilyen rosszul főzők-e vagy ez csak megint egy korszak, ami majd elmúlik...(remélem, ez utóbbiról van szó:))

Mindenesetre a hétre beszereztem jó sok zöldet és üveges babakaját :)))

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

iszonyat válogatósak tudnak lenni néha, Nelli most hetente mást nem szeret, megőrülök néha már tőle...
nem jönnek Marcelnek a hátsó fogai véletlenül? akkoriban Nándi orbitális hisztiket csapott kajáláskor...
ki szoktam venni a székből, ne ott hisztizzen, lenyugszik és visszakéredzkedik, ha tényleg éhes és eszik... persze nem mindig, de kb 80%ban ez bejön nála... Nellivel ez már nem megy...

csak türelem, türelem...

mogyimokus hat gesagt…

Kitartás, biztosan csak egy korszak lehet! Levi imádta a sajtot és mostanság ő sem kér belőle! Jó evő, de sokszor én is a falat kaparnám, amikor készítek reggelire tojáskrémet és egy falatot sem...Az tuti, hogy nem a te főztöddel van a baj.

Regi hat gesagt…

Kukk be hozzánk, vár egy díj! :)

khase hat gesagt…

Berry, szerintem is a hatso foga jön, csomoszor ökölig bent van a keze a szajaban :(
Ma mondjuk mar kicsit jobban evett, de kizarolag szaraz kenyeret, gyümit szinte semmit nem tudtam beleimadkozni.

Mogyimokus,tojaskremet hogy csinalod? Levi egyebkent jol eszik? Jol vagytok?

Regi, köszi a dijat, aranyos vagy, de egy ilyet mar kaptam, nezd meg par posttal lejjebb :) nem azert, mert tudnek meg magamrol irni sok mindent, de nem szeretnem, hogy csak rolam szoljon ez a blog :)))
Nem is tudtam, hogy Becsben szeretnel elni :)) es azt sem, hogy fotozni is szeretsz :) ez mar ket közös vonas :))

Regi hat gesagt…

Igen, miután írtam, eszembe is jutott, hogy de hülye vagyok, még mosolyogtunk is, hogy mennyit írtál! :) Mindegy, tőlem is kapod! :)

Laktunk 3 hónapot Bécsben, mikor A. elkezdett dolgozni, "kiképzés" volt az anyavállalatnál, és annyi jó és szép emlékünk van!!! Épp vasárnap beszéltük, hogy meg kéne tanulnia németül, nekem meg feleveníteni, amit tizenév alatt tanultam, és kiköltözni! Csak tetszene jobban az a fránya német nyelv! :)

A fotózás meg az álmom! Vagyis hogy szép képeket tudjak készíteni! Már csak Apát kell megfűzni, hogy milyen jó befektetés, ha elmegyek egy tanfolyamra! :D (Neki is drága hobbyja van! :))