"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 26. März 2010

Vagány csávó :)

Tegnap vettem Marcelnek egy napszemüveget, bár eddig nem voltam meggyőződve róla, hogy nem ártok-e vele többet, mint használok, de mivel annyira érzékeny a szeme és bántotta a nap, így elmentem vele egy optikushoz. Ő megnyugtatott, hogy nem ártok a szemüveggel, sőt a káros sugarak ugyanúgy bánthatják egy gyerek szemét is, és azért a mai szemüvegek már elég jó polár-és uv-szűrővel vannak ellátva.
Így vettem egyet Marcelnek, nagyon jó beruházás volt, azóta le sem akarja venni és tényleg jobban élvezi a kintlétet is. Amiből most kijut nekünk, egész héten csodaszép idő volt, nagyokat sétáltunk, játszótereztünk, mókusokat, kacsákat etettünk és szívtuk magunkba a Dvitamint :)

Ilyen kis vagány az új napszemüvegben :)







Viszont sajnos megint köhög, elvittem dokihoz, hogy ne így menjünk neki a hétvégének, valami vírusos köhögése van, torka, tüdeje, füle rendben, sok mindent nem lehet vele csinálni, adom neki a weledás szirupot és felkészülök egy nemalvós éjszakára.

És azt hiszem, olvasta a blogomat is, legalább is azt a részt, amiben arról írtam, hogy szerettem korán kelni :))) Ugyanis egy hete áttért a fél 6 - 6 közötti kelésre és utána már nem hajlandó visszaaludni, már indul neki a nap... hiába magyaráztam neki, hogy azok a koránkelős idők elmúltak már..

G már repül hazafelé, olyan jó lesz végre megint együtt lenni :)))

Kommentare:

Alizanyuci hat gesagt…

Baby Banz? Mi is gondolkodunk rajta, mert Aliz mindig az enyémet lopkodja :)
Koránkelés hehe, nálunk hónapok óta a negyed 6-fél 6 a sláger, üdv a klubban :-/

khase hat gesagt…

Flash Junior van rairva, tök jo szürös es hajlekony a pantja, szoval nem törik, ha nyitogatja! Addig Marcel is mindig az enyemet kunyizta :)
Köszi a korankelö-klubfelvetelt, bar ebböl szivesen kimaradnek... de azert remelem, hogy az oraatallitassal majd egy kicsit jobb lesz a helyzet :)

Ferilka hat gesagt…

Tényleg naggggyon vagány :-)))