"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 13. April 2010

ELEGEM VAN

a bundás cipőből, a tolldzsekiből, a sapkából, kesztyűből és sálból, a fél óráig tartó öltözködésből, a lábzsákból, esőzsák és esernyő alatt kuporgásból, sárból, latyakból, az emiatt folyamatosan piszkos lakásból, esőből, hidegből, szélből, vizes hintákból és csúszdákból, a szürkeségből, a sötétből!!!! TAVASZT AKAROK, meleget, napsütést, illatozó virágzó fákat, fűben, homokban hempergést, órákig a szabadban csatangolást, játszóterezést, motorozást, könnyed tavaszi ruhákat!!! 6 hónap elég volt a télből!

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

LE A TÉLLEL!

most itt sincs nagy meleg az óperenciás tenger túloldalán, de én bepipultam a múltkor, elraktam az összes téli cuccot, már csak a tavaszi ruhatárból öltözhetünk!:))) Kell jó pár réteg, nem mondom, de jobb érzés!:)))

berry

Magdaléha hat gesagt…

csatlakozom. A tél monnyon le!

kame hat gesagt…

Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, elég volt! Tavaszt akarok!

Ferilka hat gesagt…

Mélységesen egyetértek én is! Állandó napsütést, és 18-20 fokot szeretnék most már egész évben! :-)
És semmi viharos szelet! Itt ugyanis azzal küzdünk mostanság...

khase hat gesagt…

na akkor megnyugodtam, hogy nem csak nekem van mar tele a hocipöm ezzel az idövel :)))
Azert delutan küzdve az elemekkel setaltunk 2,5 orat Schönbrunnban, ugy neztünk ki utana, mint a kismalacok....de Marcel elvezte a pocsolyazast..

Csilli hat gesagt…

csatlakozom!!!! tavaszt minél előbb:))))