"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 29. April 2010

Feleslegesen

aggódtam már megint :D :D

Marcel nagyon élvezte a kirándulást, annyira, hogy haza sem akart jönni a bölcsiből!!!
Egy Bécs határában lévő mezős-rétes-erdős parkba mentek, ahol volt minden, mi egy gyerek szívét megdobogtatja, állatok, nagy játszótér, patak, ahol pancsolni lehetett és főleg tér, rohangálni és persze jó levegő. A buszozás is tetszett neki, bár visszafelé bealudt, annyira elfáradt :)

Óvónéni csak dícsérgette, hogy milyen aranyos volt, mennyire jól érezte magát (mondjuk nem csodálom, mert imád kint lenni :), én meg olyan büszke voltam rá :) És főleg arra, hogy a kezdeti nehézségek után végül is két hét alatt teljesen megszokta a bölcsit, csak úgy szórja mindenkinek a puszikat, mikor indulunk hazafelé :))

ps. ja és ki nem találjátok, mi a jele a bölcsiben ;) hát persze hogy autó, micsoda véletlen :D:D

Kommentare:

kame hat gesagt…

Örülök, hogy Marcel jól érezte magát! Olyan kár, hogy még nem tudja elmondani azt a sok-sok élményt, ami történt Vele. Fotókat nem csináltak véletlenül a kísérők?

Andi hat gesagt…

Elkezdetem nézegetni a fotókat. Nagyon aranyos fiatok van, büszkék lehettek rá.Imádni valók a képek!

Andi hat gesagt…

Ja már akartam írni, hogy van Nekem is blogom, csak én bezártam. Ha esetleg rákukkantanál , küldök meghívót, csak egy email cím kellene. A profilomban ott az enyém...arra írhatsz!
Puszi

khase hat gesagt…

Kame, fotot sajna nem csinaltak, viszont tegnap mi is elmentünk oda kirandulni, Marcel megismerte a helyet, latszott rajta, nagyon szep hely :)

Andi, köszönöm a dicseretet, hat ha jo a hozott anyag, akkor jo kepeket is lehet csinalni :)))
Irok majd mailt, es kerek szepen egy jelszot :)