"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 5. April 2010

Új élet

"Jöjj, nézd kicsikém!
Télies, szürke gallyak hegyén
Bársonyos, hűs pici rügybe zárva
Szunnyad a vén bokor ifjú ága,
Száz színes, illatos, dús virága, –
Itt benn vár, – pihen.
– Úgye, csoda ez, kicsinyem?"

/Kaffka Margit/





















Ezekkel a szép tavaszi képekkel kívánok Nektek boldog Húsvétot!

(a képeket tegnap csináltam Schönbrunnban, már nyílik kedvenc fám virága, a magnólia, virágoznak a gesztenyefák és az első rhododendronok is :))

Kommentare:

Kubababy hat gesagt…

Nagyon szépek a képek és nagyon imádom a tulipánfa virágát! :) Nektek is Kellemes Húsvétolást!

khase hat gesagt…

Na persze ma inkabb telire hasonlit az idö, nem lehetett kimozdulni, ugyhogy örülök, hogy legalabb tegnap tudtam fotozni egy kicsit :)
Sokan meglocsoltak vagy elbujdostatok?

Anonym hat gesagt…

én is imádom a magnóliát, ma én is ezt fotóztam... :)
képzeld, Anyu felvilágositott, hogy van rhododendronunk az ablakunk alatt, nem is kevés, igy most azt is várom, hogy virágozzon végre...
itt most nagyon tavasz van...

jobbulást nektek!!!!
berry