"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 17. Mai 2010

Aranyat ér???

Tegnap hazaugrottunk Budapestre, bátyámnak szülinapja, unokaöcsémnek elsőáldozása volt, és gondoltuk, most még megtehetjük azt, hogy pár óráért hazamegyünk, Svájcból ez már nem fog menni...

Igaz, a teraszra tervezett svédasztalos ebéd érdeklődés hiányában elmaradt, valahogy senkinek nem volt kedve szakadó esőben és 6 fokban kint ücsörögni..
A hangulat viszont nagyon jó volt, sajnos elég ritkán találkozunk így együtt, de most élveztük, hogy tudtunk egy kicsit beszélgetni. Marcel ahhoz képest, hogy hajnali 6kor kelt, nagyon jól bírta, a végére már teljesen otthonosan érezte magát.

Na de aztán jött a feketeleves...3 után indultunk, a két pasi perceken belül álomba szenderült a hátsó ülésen, az egyiket a fáradság, a másikat a sok bor-whiskey-pálinka ütötte ki :D:D:D

Én meg három órán keresztűl küzdöttem az elemekkel, az ömlő esővel, viharos széllel és az aquaplaniggal.. Életem egyik legszörnyűbb útja volt, néha annyira esett az eső és úgy felverték az előttünk haladó autók, hogy semmit nem láttam, csak sejtettem, merre megy az út..a felfestést mondjuk úgy sem láttam volna, mert úgy állt a víz az úton, hogy néha úszott az autó (ha valami biztonsági tréning lett volna, még lehet, hogy élveztem is volna, mert alapból szeretek "csúszkálni" az autóval, aki vezetett már hátsókerék-meghajtású autót, az tudja, miről beszélek, de így élesben nem volt annyira vicces..)
A szél meg néha akkorát dobott az autón, mintha nem is egy két tonnás darab lenne, hanem egy matchbox. Olyan erősen markoltam a kormányt, hogy teljesen megmerevedett az alkarom.

Mindenesetre jojózott a szemem, mire Bécsbe értünk, és az eső azóta is csak esik, csak esik, nem tudom, kinek van szüksége ennyi aranyra, de nekem most már elég a májusi esőből...

Kommentare:

Andi hat gesagt…

Sajnos, ez az özönvíz szélviharral párosítva elég gáz. Engem is majdnem elfújt az útról, mikor bicajoztam. Kocogni sem tudunk menni 3 napja, és ami még rosszabb, újból fűteni kell.A kertben is hatalmas pusztítást végzett az orkán és az árvíz: a borsó elfeküdt, a palánták kitörve, a tökfélék felfordulva.... Az udvaron egy fa is kidőlt és a gyümölcsfáknak még a levelei is tönkre mentek!

Csilli hat gesagt…

Hú nem irigyellek, én is úúútálok ilyen időben vezetni... Legutóbb Hajniéktól jöttem haza szakadó esőben, és sötétben, hát rendesen megfájdult a karom, annyira erősen szorítottam a kormányt (szél csak egy pici volt). Pedig szintén 2 tonnás+hátsó kerekes az enyém is, de mégis nincs olyan autó amit szívesen vezetne ilyenkor az ember. Én főleg a kamionok mellett szoktam leizzadni mégjobban. Borzasztó ez a mostani ítéletidő, egyáltalán nem májusra emlékeztet, és most néztem az itthoni előrejelzést hétvégére is esőt mondanak... legalább 20 fok lesz, de tényleg katasztrófa ez a sok eső, megint rengeteg embernek elmosta az otthonát, tönkretette az életét...

khase hat gesagt…

Andi, sajnalom a kerteteket, tenyleg azert az esöböl is megart a sok..irok am majd mailt is!

Csilli, en is a teherautokat utalom a legjobban, bar tegnap annyira esett, hogy egy sima auto is annyi vizet vert fel, hogy nem lattam semmit..
Hat eddig a tavasz nem volt valami fenyes, azert remelem, h 7vegere jobb idö lesz, egy het mulva lesz Marcel keresztelöje es azert szeretnenk kint is lenni..

Andi hat gesagt…

Jujj!
Képzeld mi tavaly nyáron voltunk 1 napot Bécsben, a házassági évfordulónkon. Na nem is ez a lényeg....hanem hogy vonattal mentünk. 3 óra alatt kint van. Tök kényelmes....
Én se irigyellek, borzasztó így vezetni.