"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Sonntag, 2. Mai 2010

Nekem minden nap

Anyanap :)

Nem szeretem a mondvacsinált ünnepeket, a valentin napot, nőnapot, gyereknapot és anyák napját. Szerintem nem kell azért kinevezni egy napot, hogy virágot vagy kis figyelmességet, apróságot vehessünk édesanyánknak, kedvesünknek vagy gyermekünknek vagy csak úgy kedveskedjünk egymásnak. Az év minden napján oda kell(ene) figyelnünk egymásra és nem jó, ha csak egy egyetlen egy napon jut eszünkbe, milyen fontosak is vagyunk egymásnak.

Ettől függetlenül elsírtam magam, mikor ma reggel Marcel egy óriási csokor virággal jelent meg az ajtóban :)
Sajnos hazamenni, Édesanyáinkat személyesen megölelgetni nem tudtunk, de ezúton is szeretnénk megköszönni a sok szeretetet, figyelmet és támogatást, amit tőlük kapunk.

Már sokszor és sokat írtam arról, milyen csodálatos dolog ANYÁNAK lenni, tudni, hogy van valaki a világon, aki feltétel nélkül szeret és határtalanul megbízik bennem, így beszéljenek inkább most a képek :)



Kedves Édesanyám és Anikó, végtelen sok szeretettel kívánunk Nektek sok boldogságot Anyanapon és köszönjük, hogy vagytok Nekünk!

És persze kedves kicsi Marcel, köszönöm Neked a virágot és azt, hogy az Édesanyád lehetek, hogy engem választottál, hogy vezethetlek az életben, hogy szerethetlek, ölelhetlek, melletted állhatok és foghatom a kezed.

Kommentare:

Kubababy hat gesagt…

Teljesen egyetértek Veled, hogy az év minden napján legyen anyák napja, gyereknap, nőnap stb. stb... Látszik milyen boldogok vagytok, nagyon jó lett a videó is. :)

Andi hat gesagt…

Szépek vagytok...:-)

Regi hat gesagt…

De szépek vagytok!!! :)))