"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 20. Mai 2010

Ismeretlen ismerős

Ahogy már beszámoltam róla, elkezdtem egy kicsit az iwiwen keresztül svájci magyarokkal ismerkedni.
Volt egy lány, aki szinte azonnal válaszolt a levelemre, két hét alatt váltottunk pár mailt, az alapján is már egy nagyon kedves, szimpatikus lánynak "ismertem" meg. Mivel a héten Magyarországon van szabadságon, felajánlotta, hogy kijön Bécsbe, hogy személyesen is tudjunk találkozni :)

Tegnap délelőtt jött vonattal, vártam az állomáson, egyből megismertük egymást és az első pillanattól kezdve nagyon egy hullámhosszon voltunk, irtó jól elbeszélgettünk, tényleg mintha már régebb óta ismertük volna egymást :)

Nagyon jó volt egy kicsit személyesen hallani Svájcról tapasztalatokat, sajnos sok időnk nem volt, csak úgy elrepült a pár óra, amit együtt töltöttünk. Biztos, hogy fogunk még találkozni, legközelebb már Svájcban (egy csodás kis hegyi gyöngyszem-faluban dolgozik, ahol 1995ben mi is jártunk, de szerintem idén is visszamegyünk majd oda :))

Azért így máris egy kicsit jobb érzésem van, hogy legalább már egy valakit ismerek Svájcból :))))

Kommentare:

Ferilka hat gesagt…

No, no! Egyvalakit?? Most kezdjek el megsértődni?! :-)))

A hasonló, hasonlót vonz :-) Nem csodálkozom, hogy máris találtál egy "ismeretlen ismerőst" :-) Az ilyen egymásra találások annyira jóóóók, ahogy olvastam a soraidat én is "bizseregtem", ha érted mire gondolok :-)

khase hat gesagt…

Jajjjjj dehogy is, az egyvalakit szemelyesen gondoltam :))))

De mikor irtam a postot, pont erre gondoltam, hogy vegül is Teged mar valamennyire ismerlek, es remelem, nemsokara Veletek is tudunk szemelyesen talalkozni :)))) (es megcsodalhatni a pici lanyt :))

Ferilka hat gesagt…

:-) Igen, már én is nagyon várom, hogy találkozhassunk! Valamikor a közeljövőben - amint Petrával ki tudunk mozdulni hosszabb útra - Bernbe kell mennünk, mert a nagykövetségen kell személyesen intézni a picilány anyakönyvi kivonatát meg útlevelét. Úgyhogy ha addigra már kint lennétek, akkor remélem össze tudunk futni :-))

Anonym hat gesagt…

Khase, én nem féltelek, hamarosan sok kedves ismerőst, barátot fogsz találni... :)
egyébként meg nagyon ismerős volt nekem ez a történet... amikor először kettesben egy jót dumáltunk Bécsben valami hasonlót éreztem, éreztünk azt hiszem... kár hogy ilyen messzire sodort az élet... :(

berry

zsizzsik hat gesagt…

Igen, én is ezt akartam írni amit Berry, nálunk aztán tényleg jól elhúzódott a személyes bemutatkozás :)

khase hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
khase hat gesagt…

Berry, Zsizzsik, hat igen, Veletek is igy volt, es ha belegondolok, a mostani legjobb baratnöimet majdnem mindet az interneten ismertem meg :))))

Berry, total emlekszem arra a decemberi delutanra, csak ömlött belölünk a szo, alig birtuk abbahagyni. Meg arra is emlekszem, hogy egy renszarvasos piros gyertyat hoztal ajandekba, utana meg megneztük a "kiallitasom" kepeit :D:D
Hat igen, faj a szivem, ha arra gondolok, milyen messze vagytok es mennyire jo lenne egy varosban lakni.... de talan meg egyszer mind a ketten Becsben kötünk ki :D:D:D:D:D

Zsizzsik, igen, tenyleg mar mindent tudtunk egymasrol, mikor elöször talalkoztunk, talan ezert is ereztem ugy, hogy mar regen ismerjük egymast :)))

Mindesetre en halas vagyok az internetnek, persze nem minden ismeretsegböl lesz baratsag, de ki kell hasznalni a lehetöseget :)

Hugomum hat gesagt…

jaj de jo, hidd el pontosan tudom mit erzel :)
vegre bepotoltalak benneteket. en pl imadom Becset es lehetetlen tizes listat kesziteni :)
Marcel nagyon cuki nemsokara szulinap. na az idot en sem tudom ki lopta el :D puszik

khase hat gesagt…

Hugomum, de jo, hogy irtal :)))) hat igen, bécsi tizes listat kesziteni meresz vallalkozas, lehetne szaz dolgot is felsorolni, tenyleg szuper varos, annyi latnivalo van, annyi minden törtenik, nagyon elhetö varos, nehez megvalni töle..
Jol vagytok? Szülinapra keszültök mar? puszi Nektek!