"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 15. Juni 2010

Láz, de most igazi :(

Talán nem kellett volna az előző postban viccelni vele, bár nem hiszem, hogy ezen múlott, hogy tegnap estére lázas lett Marcel.

Voltunk ugyanis dokinál a kétéves vizsgálaton és mivel 3 oltással el voltunk maradva (nem véletlenül, nem akartam télen beoltatni, nem is volt beteg szeptember óta..), így kettőt meg is kapott azonnal. Nem vagyok boldog ezekkel az oltásokkal, de vannak, amiket muszáj beadatni.
Délután még sétáltunk egy nagyon Schönbrunnban, jó kedve volt, nem látszott rajta semmi, fürdés előtt mikor levetkőztettük, "kicsit" melegnek éreztük, 39,2 volt a láza :((

A hűtőfürdő elég jól levitte neki, 5kor kelt, akkor már nem volt annyira meleg. Aztán 8kor mértem, már csak hőemelkedése volt, így elvittem oviba, kedélye jó, más baja nincsen, végül is 5 perc alatt ott vagyok érte, ha valami van, mondtam az óvónéninek, hogy figyeljen azért rá jobban.

Most emiatt is lelkiismeretfurdalásom van, de muszáj pakolnom, még iszonyat sok meló van, igaz, 60 doboz már tele, de a lakás fele még hátra van. És már csak 5 napunk van...

Ilyenkor (is) olyan jó lenne itt a közelben egy nagymama...

Kommentare:

kame hat gesagt…

Igen, sajna ezek az oltások elég rendesen bekavarnak az immunrendszernek, de védettséget adnak mindenféle kórság ellen. Én sem vagyok oltás párti, Roli is jövő hónapban kap még egyet (pneumo utolsó ismétlő), aztán ennyi, ő nem kapott ezen kívül semmi más választható oltást, csak a kötelezőket. Remélem, Marcellel ma már nem lesz semmi!
Jó dobozolást Nektek ;)és szép napot!

Ferilka hat gesagt…

Remélem, rendbe jön a nagy fiú hamar! Én méfg csak most kezdek elmélyedni oltás-témában, mert Petra jövő héten kapja az elsőt...egy kicsit tartok tőle...

60 doboz, és ez még csak a fel?! Te jó ég! Kitartás!!!Már tényleg nem sok van hátra! Nagyon várom már én is, hogy itt legyetek! :-)
Puszi Nektek!

Csilli hat gesagt…

Remélem hamar megszűnik ez a láz!! Milán pénteken kapta az MMR-t előtte és utána adtam neki a homeos kivezetőt, így egyenlőre nem lázasodott be, tudom még megeshet, de remélem nem lesz gond. Tényleg Marcel az elmaradt 3.-at még ausztriában kapja meg?

Andi hat gesagt…

Biztos csak az oltás. Drukkolok hogy így legyen!!
Jó pakolászást! :-)
Ismered az anyatanyát?
Az egy zárt topik féle.
Megütötte a szemem hogy svájcban élő anyukák csoportja vár még tagokat....Ti jutottatok eszembe.
Új ismerősök esetleg....

khase hat gesagt…

Kame, remelem, Roli jol viseli majd az oltast! Sebe jol van? Nagyon aranyos kis kuckot csinaltatok neki, megszokta mar az uj agyat? En is kivalogattam a jatekokat, hat tenyleg vege a babakornak, kisfiuk lettek belölük :)

Ferilka, ha kiokositottad Magad oltas temaban, majd szamolj be rola, kivancsi vagyok, Svajcban ez hogy van!!! Juliusban tali? :)

Csilli, örlök, h Milan nem lett lazas! Most mar mast nem adatok itt be Marcelnek, majd Svajcban, semmi olyan nincs, amiröl lemaradna.. erösödjön csak az immunrendszere :)

Andi, anyatanyat ismerem, azt a svajci forumot is megtalaltam mar, de sajna nem nagyon ir oda senki.. meg öszinten szolva most nekem sincs idöm forumozni, örülök, ha a blogot es legszüksegesebb emileket meg tudom irni..

Marcel egyebkent meg lazas, de most arra gyanakszom, hogy ez mar nem az oltas (vagyis lehet, hogy rasegitett), de baratnöm kislanyatol kaphatta el a 3 napos lazat, mert szerintem oltashoz kepest eleg magas a laza.. hat majd meglatjuk, jönnek-e pöttyei, azert remelem, meggyogyul, mert vasarnap visszük öt anyukamekhoz es betegen nem szivesen hagyom ott..