"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 20. Juli 2010

A legszebb szó

Marcel egy hete mondja, hogy ANYA :)) elolvadok tőle minden alkalommal, sokszor elképzeltem már, milyen lesz, mikor végre megszólal, beszél és nevemen hív, de ez minden képzeletet felülmúl!

Ráadásul nagyon hízelgős is lett az utóbbi időben, sokszor csak úgy odajön hozzám és összebújunk, közben suttogja a fülembe, hogy ANYAANYAANYA, ilyenkor mindig elönt a melegség, nagyon jó érzés. Annyira szeretem, hogy nehéz szavakba önteni :)

Kommentare:

Kubababy hat gesagt…

A legeslegszebb szó a világon amit a gyerekek mondanak nekünk! :) Gubinak Ada vagyok :)

Ferilka hat gesagt…

Jaj, de aranyos lehet! Ne csodálom, hogy oda vagy meg vissza a boldogságtól :-))))
Nekem effajta örömökre még várnom kell jópár hónapot, addig is gyönyörködöm a mosolyában :-)

Augusztus elején távoznak majd el tesómék, úgyhogy akkor lesz aktuál a Bernbe menetel ill. augusztus 21-től Spiezben (Thun-tól nem messze) nyaralunk egy hetet. Szóval augusztusban remélem össze tudjuk hozni a találkát :-)

Velünk minden rendben, csak Kame-hoz hasonlóan alkotói válságban vagyok...;-)

kame hat gesagt…

Tényleg annyira aranyosak, amikor azt mondják, hogy Anya :) Egy játszótéri anyuka mesélte, hogy a társaságban rajta kívül mindenki hallotta, hogy a gyerkőce kiabál, hogy Anya, anya, csak ő nem, mert nem számított rá, hogy egyszer az ő kisfia is ki fogja mondani, hogy Anya :)