"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Mittwoch, 4. August 2010

Maga az én szomszédom!

Tegnap délután bevillamosoztunk a városba, hogy csatangoljunk, nézelődjünk egy kicsit Bern sétálóutcáján. Marcelnek jó program volt, imádja a villamosokat (vagyis most mindent, ami sínen megy vagy kereke van :) és a szökőkutakat, amiből van itt épp elég.

Hirtelen ötlettől vezérelve bementünk az egyik újságárus boltba, hogy szétnézzek, milyen hirdetős újságok vannak, hátha lehetne ott is lakásokat keresgélni.

Egyszer csak megszólal mögöttem az újságárus nő: "Jó napot kívánok, hallom magyarok és azt hiszem, szomszédok is vagyunk!" Aztán odafordult Marcelhez és azt mondta: "És ugye Te vagy Marcel?".

Nekem leesett az állam, pár másodpercig azt sem tudtam, mit mondjak, azt sem tudtam, most mi van, talán valami kandi-kamera vagy a nagy testvér, aki figyel minket csapott le ránk, mindenesetre elég bután nézhettem :)))

Aztán kiderült, hogy a nő ugyanabban a házban lakik, ahol mi, a második emeleten!!! Már látott minket párszor, onnan tudta, hogy kik vagyunk és mivel a nevünk kint van a kapucsengőn és a postaládán is, gondolhatta, hogy magyarok vagyunk (mi viszont még egyszer sem nem láttuk őt..). Már 20 éve él itt, de többet nem igazán tudtunk meg róla, nem volt túl beszédes kedvében.

Mindenesetre jó tudni, hogy csak be kell mennünk a belvárosban egy boltba, ha magyarokkal akarunk megismerkedni :D:D:D

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Orsi, nektek mindig magyarok a szomszédaitok...már megfigyeltem!

Majd, ha elfogy a liszt a vasárnapi ebédhez, akkor becsöngetsz hozzá. :)

Puszi,
Lalumami

Nomi hat gesagt…

:-)))Lalumami:-)))

Nem is gondoltad volna, mennyi magyar van ott, ugye? Tegnap talizunk a Laluékkal, hiányoztál!Nomi

Anonym hat gesagt…

Bizony-bizony, el kelt volna egy "férfiember" a csapatban!

Lalumami

khase hat gesagt…

Jaj csajszik, ne fajditsatok a szivemet.... szivesen ott lettünk volna!!!!! Ti is nagyon hianyoztok nekünk!!! Soksok puszi es szep 7veget!!!