"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Sonntag, 26. September 2010

Elő-karácsony és szülinapok

Pénteken megérkeztek anyukámék, nagy volt az öröm, Marcel majd kiugrott a bőréből és azóta el sem engedi anyukám kezét :))))
Olyan nagy boldogság látni, ahogy egymással játszanak, mesélnek, ahogy Marcel ragaszkodik, bújik hozzá, olyan nagy az összhang, mintha csak pár napja találkoztunk volna utoljára.

A hangulat kicsit olyan volt, mint karácsonykor, anyukámék annyi mindent hoztak, tele volt az autó :)
Most olvashatok lap formájában Nők Lapját, csinálhatok végre rendes mákos gubát, Marcel ehet túrórudit, vaníliás krémtúrót és kölesgolyót és mesélhetünk sok új mesekönyvet :)

Tegnap anyukám szülinapját ünnepeltük, sajnos egész nap esett az eső, de nem rontotta el a kedvünket. Délelőtt elmentünk Thunba és végre ők is láthatták az új lakást. Nagyon tetszett nekik is, együtt tervezgettük, hogy hogyan fogjuk majd berendezni.
Ebéd után kaptunk egy kis "kimenőt" anyukámmal, végre tudtunk nyugodtan kávézni, beszélgetni, boltokban nézelődni és megvettük az első virágokat is az új lakásba :)) Nagyon jól esett az a pár anya-lánya-óra :)
Estefelé pedig Bern belvárosában sétáltunk egy kicsit, igaz esernyővel és fagyoskodva, de jókedvűen :)

A szüleim majdnem jól számolták ki, így aztán egy nappal anyukám szülinapja után ma az enyémet ünnepeltük :))) Mindig együtt szoktuk tartani, idén ennek különösen örültem, hogy itt Svájcban sem kellett erről lemondanunk :)

Marceltől egy átaludt éjszakát kaptam ajándékba :))) Olyan jól esett reggel fél hétig egyhuzamban aludni :)

Nagyon örültem minden ajándéknak, de a legjobban annak, hogy együtt lehettünk anyukámékkal, hogy mára végre a nap is kisütött, így sétálni is tudtunk Thunban a tóparton és habár a hegyek felhőben voltak, azért így is nagyon szép emlék marad :)
Nem beszélve az elmaradhatatlan, Marcel szülinapján már lemeózott istenien finom, omlós csoki-mousse-tortáról, ami megint egy álom volt, betegre ettük belőle magunkat :)

Szép hétvége volt, holnaptól aztán pakolás, dobozolás, rámolás, takarítás, szerdán kamion, pénteken végleges költözés, de net már van ott is ;))

Kommentare:

Regi hat gesagt…

Nagyon boldog szülinapot!!! :)
Jó költözést, várom a beszámolót, és a képeket majd!

Szilvi hat gesagt…

Én is nagyon boldog szülinapot kívánok Neked és anyukádnak is, szeretettel gondoltam rátok tegnap is meg ma is!!!

Bea hat gesagt…

Isten éltessen Benneteket!

Ferilka hat gesagt…

Boldog szülinapot mind2töknek! :-)
Annnnnnnyira át tudom érezni az örömötöket! :-))
KisMarcelnek meg nagy puszi az átaludt éjszakáért!:-)

zsizzsik hat gesagt…

Egy kicsit megkésve, de nagyon boldog születésnapot tőlünk is+ :))

Natimi hat gesagt…

Először is boldog születésnapot nektek!

Olyan jó,hogy rátok találtam!Ugyanis,az én szüleim is Svájcban vannak,még pedig Laussane be,ahol úgy olvastam ti is jártatok már.Sőt a képek alapján rá is ismertem a helyre:)
Annyira át tudom érezni az örömötöket,a boldogságot,ami körülveszi,hiszen újra együtt lehettek.
Anyumék karácsonykor jönnek 2 hétre haza,már most nagyon várjuk!!:)

Jó költözést nektek!Biztosan csodás hely Thun is:)Várom a további beszámolókat és a képeket!

Boldog vagyok,hogy rátok találtam!
A kisfiatok gyönyörű,a nagy szemeivel:)

Puszillak,
Timi,egy két gyerekes anyuka

khase hat gesagt…

Nagyon szepen köszönjük a jokivansagokat :))

Natimi, örülök, hogy irtal!

Elkezdtük tegnap a pakolast, ugyhogy most nem nagyon lesz idöm blogolni, de azert jövök majd beszamolokkal es kepekkel :)