"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 10. September 2010

Most akkor mi lesz????

Ma közölte velem a spedíciós cég vezetője, hogy "csúszás" miatt úgy néz ki, csak október közepe-végén tudják szállítani a cuccainkkal Bécsből...

Én totál ráborítottam az asztalt, hogy mit képzelnek, egyrészt kezdettől fogva biztos volt, hogy szeptember végén kell majd költöznünk, másrészt a szerződésben is benne van a dátum (és a raktárt is addig foglaltuk le).

Még ha csak pár napról lenne szó, akkor nem izgatnám fel magam ennnyire, de mit kezdjünk három hétig egy tök üres lakásban, ráadásul a nagyszülőket is úgy szerveztük be, hogy szeptember végén, október elején jöjjenek, hogy legyen egy kis segítségem a pakolásnál, ha csak október végén jön a kamion, akkor rám marad minden...(nem beszélve arról, hogy már nagyon nagyon nagyon szeretném a végét látni ennek az átmeneti állapotnak és a költözésnek, mert lassan kezdek besokallni az egész helyzettől...).

Hétfőn újra hívom, megmondtam neki, hogy engem nem érdekel, hogy milyen más munka jött közbe, szervezzék úgy, hogy szeptember 22 és 30 között legyen itt a cucc....

Kommentare:

Szitya hat gesagt…

Szia!
Kívánom, hogy sikerüljön megoldani ezt a költözés-kérdést!
De most azért írok, mert nagyon megfogott az, amit az előző bejegyzésben írtál... Bécsben ugyan nem éltem, de Svájcban igen, tíz évet. És a te 10 pontod, ami a pozitívumokról szól, olyan igaz volt már akkor is! Egészen nosztalgikus hangulatba kerültem!
Bár én a francia részen, Genfben, voltam, és a kenyér meg a croissant mindig ízlett... :-)
Üdvözlettel:
Balogh-Ficsor Szilvia

Bea hat gesagt…

szerintem is csapj az asztalra!!!

mogyimokus hat gesagt…

Csak keményen! Mit képzelnek?? Remélem hatásos lesz a rámenősséged! Drukkolok, hogy ez csak rossz "vicc" jóra forduljon!

khase hat gesagt…

Szitya, köszönöm a kedves szavakat :) na akkor Svajcrol Te is tudnal meselni :)

Bea, Mogyimokus, hasznalt az asztalracsapas :)))