"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 16. September 2010

Tanácstalan vagyok

Holnap este G egyik kollégája jön hozzánk vendégségbe és kérte, hogy valami magyarosat főzzek neki. Ami önmagában nem probléma, mint ahogy írtam már régebben, van néhány bejáratott, bevált receptem.

Most viszont valami vegetáriánus kaját kellene csinálnom és akárhogy is gondolkodtam, a tökfőzeléken és a krumplis tésztán kívül nem sok minden jutott eszembe, ami magyaros és nincs benne hús, de azért ennél valami komolyabbat szeretnék készíteni.

Szóval egyelőre tanácstalan vagyok, talán tudtok nekem tippeket adni, nagyon megköszönném :)

Kommentare:

Regi hat gesagt…

Lecsó nokedlivel? Bár ez magyaros?

Ferilka hat gesagt…

Harcsapaprikás túrós csuszával - ezzel csak egy gond van: Svájcban se harcsa, se túró, se csusza :-( vagy hal sem lehet?

Anonym hat gesagt…

tojásos nokedli :) tojás lehet???
Lalumami

Anonym hat gesagt…

A lecsó tényleg jó ötlet, vagy káposztás tészta, rétes, töltött káposzta/paprika szójából, palacsinta?? :))
Eri(Qualy)

Andi hat gesagt…

A blogomnál oldalt ott a gasztroblogom....nézz szét.
Találsz ott egy csomó más blogot is.

khase hat gesagt…

köszi csajszik, azert megis csak vannak vega magyar kajak :)))
Nokedliszaggatom meg Becsben a raktarban, igy az kilöve, majd legközelebb.
Turo sajna nincs olyan, mint otthon, csak olyan folyos, kremes.
De vargabelest lehet belöle csinalni :)

Eri, a kaposztas tesztat nagyon megkivantam, szerintem csinalok is valamikor :) az tenyleg olyan otthoni iz :)

Andi, jo gasztroblogok vannak, csak sajna bogaraszni es keresgelni nincs nagyon idöm.

Csilli hat gesagt…

Én tegnap gombapaprikást főztem, és ugyan látom nincs nokiszaggatód, de az tészával is fini:) Mi sem eszünk húst fél éve, a múltkor például megcsináltam a palóclevest anélkül, és 99%-ban ízre ugyanaz, mint a husis változat (ha emellett döntenél elküldöm a receptet szívesen:) Édességnek a madártej???

khase hat gesagt…

Csilli, en is szinte alig eszem hust, de G miatt muszaj, ha valami hus nelküli kaja az ebed, akkor mar 2kor megkerdezi, hogy mikor lesz vacsora :)))
Madartej is szuper ötlet, köszi :)

zsizzsik hat gesagt…

Valami tartalmas zöldségleves? Pl egy bableves? Az is szerintem elég magyaros ha jó kis pirospaprikával csinálod. Nem tudom, hogy az illető megeszi-e úgy is ha benne főtt hús mert akkor neki rakhatsz ki hús nélkül a levesből. Mellé meg akár vargabélest is adhatsz.

khase hat gesagt…

Vegül morzsas tejfölös-sajtos rakott zöldbab lett es vargabeles, nagyon izlett mindenkinek :))
De vacsi közben kiderült, hogy azert nem teljesen vega, megeszi a hust is neha, de ertekelte, hogy hus nelküli kajat csinaltam :)
Köszi a sok jo tippet, ezek akkor is jok, ha nem vendegeknek kell fözni, csak magunknak :)

Csilli hat gesagt…

Na ez a rakott zöldbab viszont engem nagyon érdekelne!!! Elküldöd majd a receptet???