"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Samstag, 16. Oktober 2010

Hulla

hó a hegyekben, eltűntek a zöld mezők, havas, fehér hegycsúcsokat látunk, ha kinézünk az ablakon.

Valahogy hirtelen jött a hideg, egy hete szinte nyár volt, nem voltam még felkészülve erre a látványra... azért még csak október van..
Még jó, hogy apukám bakancsot is hozott magával, így lehet, hogy a héten már téli-havas túrára megyünk :)

Ma végeztünk a dobozok kipakolásával és a könyvek felrakásával is, úgyhogy lassan jöhet a megérdemelt kakaó a kandalló előtt :)))

Kommentare:

Ferilka hat gesagt…

No, ez jó hír - mármint a kipakolás alakulása :-))) Ügyesek vagytok!
A cím olvastán aszittem arról fog szólni a bejegyzés, hogy mennyire fáradtak vagytok :-)

Csilli hat gesagt…

Ügyik vagytok, tényleg jöhet a kakaó:)) Nekünk meg néhány fotó a havas hegycsúcsokról, mert -fura ez- de én már vágyom a látványra (illetve a hegyekbe is, de sajna ez most kimarad, menjetek helyettem is jó sokat:))

Anonym hat gesagt…

nagyon gyorsak vagytok!!

igen, én is képekere vágyom... havas hegycsúcsokra és lakásfotókra, még ha csak félig is van kész, majd odaképzeljük a képeket és a függönyt, jó?!?! :)

berry

khase hat gesagt…

Ferilka, hat lehetnek kipihentebb is, Marcel alvasigenye igencsak lecsökkent az utobbi idöben, de most azert könnyebb, hogy itt van apukam :)
A dobozkipakolas eredmenyet nemsokara latjatok, örülök neki nagyon:))))

Csilli, egyelöre felhöben vannak a hegyek, holnapra kicsit jobb idöt mondanak, szeretnenk felmenni valahova apukammal. En azert a hidegert es a hoert nem vagyok annyira oda, ma delutani toparti setan mar igencsak faztam..

Berry, igerem lesznek hamarosan fotok :)))