"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 19. Oktober 2010

Közkívánatra...

avagy azoknak, akik nem bírják kivárni a telet :))) (nekem még nem hiányzott, de ez van, ha már egyszer a hegyekben élünk :)











A képek ma készültek a Niederhorn-on, végre apukám is láthatta-csodálhatta a nagy hegyeket, amik eddig felhőben voltak.

Még néhány összehasonlító kép, milyen volt nyár végén és most... :)






Én azért azt hiszem, inkább az elsőkre szavaznék :)

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

ezek szerint az ősz kimaradt teljesen? :)
meseszépek a havas hegycsúcsok, de egyetértek, nyáron szebb!:)
köszi a fotókat, berry

Anonym hat gesagt…

brrrrrrrrr, ezt mondta Lalu :)

Szitya hat gesagt…

Hát, én is egyetértek veled! Noha gyönyörű így is, de azért egy kicsit elkezdtem fázni...
Szilvi

Ferilka hat gesagt…

Lehet, hogy egyedül vagyok a hóimádattal? :-) Nagyon szép nyáron is, de azért télen se semmi :-) Jaj, de jó lenne egyet sielni :-) Azt hiszem erre még egy évet minimum várnom kell...

Csilli hat gesagt…

Kösziiii, ez jól esett:))) jaj én is nagyon síelnék, de majd talán márciusban, ha Levi engedi:))) Ferilka nem vagy egyedül, én is jobban szeretem havasan őket:)

khase hat gesagt…

Hat tenyleg nem volt fent tul meleg, es neha meg szep is lehet a havas taj, de engem akkor sem gyöz meg... :)

Berry, azert itt lent a völgyben van meg ösz, de gyorsabban jött a hideg, mint gondoltam..

Ferilka, azert eleg nagy mar P, talan meg iden telen is belefer azert egy sieles :)

Csilli, Ti hova szerettek leginkabb sielni jarni? Na ja, marcius azert meg odebb van, addig ellatlak majd havas kepekkel :))

Csilli hat gesagt…

Orsi ebbe őszintén bízom is:))) Nekem Franciaország a kedvenc, igaz, hogy kissé elavultak a liftek, de a pályák kárpótolnak mindenért!! Csak az olyan messze van, 1250 km a legközelebbi, gyerekekkel nem épp ideális. Így maradnak az olaszok, és az osztrákok, mindkettőt szeretem, bár ausztriában néha belefutunk jeges pályákba és az olyan utálatos tud lenni... viszont ők vannak a legközelebb, így sok síterepet kinéztem már, ahová az előttünk álló években tuti elmegyünk:) Svájcba is szeretnénk majd egyszer, de ez még a távoli jövő:)

Anonym hat gesagt…

Orsi, azért ha tudnátok sielni, akkor biztos másképp néznétek ezt a tájat... :)
én lehet, hogy idén újra próbálkozom vele, remélem a térdem birja majd, mert nagyon szeretek sielni, sőt Nelli is már mondogatja, hogy meg szeretne tanulni. :))
berry