"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 18. Oktober 2010

A postás és a csokoládé

Szombaton, mikor vásárlásból értünk haza, egy kis cetlit találtunk a postaládánkban, hogy csomagunk érkezett és mivel nem tudták kikézbesíteni, átvehetjük a postán.
Törtük a fejünket, hogy miről is lehet szó, egyikünk sem rendelt mostanában semmit a neten, máshonnan sem vártunk csomagot, egyedül Marcel útlevele jöhetett számításba, amit a követségen intéztünk és postával küldik ki.

Így aztán igencsak nagy volt a meglepetés, amikor ma a postán azt a csomagot nyomták a kezembe, amit szeptember elején adtam fel kedves barátnőm, Marcel keresztmamája szülinapjára, Budapestre.

Megtépázva, szétbarmolva, kibontva és üres csokipapírokkal benne.... :(

A tetején egy a magyar posta által ráragasztott matrica, ami szerint nem azért küldték vissza a csomagot, mert ismeretlen a cím (hogy is, mikor jó címet írtam rá) vagy elköltözött vagy akár nem vette át a címzett, hanem azért, mert nem reklamált!!!!!

De hogyan reklamált volna, mikor meglepetés-csomag volt és nem is tudta, hogy érkezik...
És ha nem is volt otthon, mikor megpróbálták először kikézbesíteni, nem lehetett volna ott hagyni egy cetlit, hogy menjen érte a postára? Vagy meg sem próbálták kikézbesíteni???
Vagy úgy gondolták, hogy inkább megkóstolják, hogy milyen is a jó kis svájci csoki (rá kellett írni a tartalmát, így nyilvánvaló volt, mi van benne..)??? De legalább az üres csokipapírt kidobhatták volna ...

Dühös vagyok, mérges és végtelenül szomorú...elsősorban nem a pénzbeli értéke miatt (bár a postaköltség nem volt kevés és ma még fizethettem pluszban 7 frankot azért, mert visszaküldték a csomagot...), hanem azért, hogy elrontották a meglepetésemet, azt, hogy örömet tudjak szerezni valakinek..
És dühös vagyok magamra is, amiért ilyen naív és jóhiszemű voltam...

De az biztos, hogy ez volt az első és utolsó alkalom, hogy csomagot küldtem Magyarországra...(pár héttel azelőtt Bécsbe is küldtem egy csomagot, érdekes módon az 5 nap alatt odaért, felbontatlanul....).

Szerintetek érdemes reklamálni???

Kommentare:

hbogi87 hat gesagt…

Ez olyan elkeseritö :( En tuti megreklamalnam, mert igaz ugyan, hogy a Te meglepiden ez mar nem segit, de talan mas johiszemü nem jar igy...
Puszi, Bogi

zsizzsik hat gesagt…

Nem. Hírhedt a magyar posta külföldön. Ezért nem vállal a legtöbb nagy internetes áruház kiszállítást Mo-ra. Rengeteg reklamáció volt az ebayes eladásokból, az amazonról és a sort hosszan lehetne folytatni.
Persze az igazságérzetem engem sem hagyna nyugodni.

Magdaléha hat gesagt…

Hát ez nagyon szomorú :-( De én biztos, hogy megreklamálnám! Ha kintről elindítasz egy eljárást, akkor legalább szorul a hurok azok nyakán akik pofátlanul kibontják mások csomagját :-(
Akik miatt, ha én külföldről rendelek bármit fizethetek 20 Eurot szállítási díjként :-(
pussz: M

kame hat gesagt…

Orsi, ez nagyon durva :( viszont egyáltalán nem meglepő... sajnos... ebben az országban lassan már mindent megengedhetnek maguknak bizonyos "emberek" minden következmény nélkül, azért tart ott Mo ahol... ilyenkor jusson eszedbe a honvágy dolog... a reklamálást megpróbálhatod, de sok jót ne várj :(

Anonym hat gesagt…

ez hihetetlen milyen emberek vannak... az nem elég, hogy nem hagy ott értesitőt, még meg is dézsmálja és még visszaküldeti Svájcba, hogy fizethess érte mégegyszer... nagyon durva...

tudom, hogy nem érdemes, de én biztos tennék panaszt, és legalább egy levél erejéig foglalkoznék a dologgal... sajnos ettől nem fog semmi sem változni Mo-on sem, meg a Postán sem, de egy hajszálnyi esély van, hogy jó kezekbe kerül a panaszod... legalább a postaköltséget megtérithetnék... :(((

nekünk (többek között) bankokkal, biztositókkal volt többször is problémánk Mo-on, főleg Pé vivta ezeket a szélmalom harcokat, mindig irtunk egy panaszlevelet a cégnek és egyet a felügyeleti szervnek is, elég jó arányban sikerült kiharcolnunk az igazunkat főleg a felügyeleti szerveknek köszönhetően, csak hát kinek van energiája ennyit harcolni... mi is inkább elköltöztünk külföldre!:)))

ehhez képest itt Amerikában a csomagokat az ajtó előtt hagy(hat)ja a UPS, még a TV-t is a tornácon találtuk meg, mikor két éve neten megvettük... :)

ha felveszed a harcot Orsi, akkor kitartást hozzá, ha nem, akkor meg legalább vigasztalódj egy kis maradék csokival...:)
puszi, berry

khase hat gesagt…

Köszi csajszik, szerintem mindenkepp megreklamalom, mert nem hagy nyugodni a dolog, persze en is hallottam mar minden rosszat a magyar postarol, de valahogy tenyleg tul johiszemü voltam es azt gondoltam, hogy velünk ez nem törtenik meg...

Berry, itt Svajcban is kint lehet hagyni mindent az ajto elött, vagy akar a boltban, egyesek siman ott hagyjak a tele bevasarlokocsit-taskat, amig bemennek egy masik boltba es tenyleg a kutya se nez ra...

Na mindegy, megint a sajat karomon tanultam valamit, azert majd beszamolok, ha lesz folytatas..

Bea hat gesagt…

ez nagyon durva!!!! szinte már hihetetlen! de hát én is naiv vagyok, a végletekig...