"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 1. November 2010

Dupla baj

Jól kezdődött a hetünk...

Marcel reggel szokás szerint vad motorost játszott a lakásban, mondjuk helye van hozzá elég, csak ma elnézte az egyik kanyart, felborult és a szeme sarkával lefejelte a kisasztalt... Ordítás, piros-kék foltok, hupli, jegelés, csoki-vígasz, szóval a szokásos program... szerencsére a szemének nem lett baja, bár a dudor miatt nem tudja teljesen kinyitni.

A nagy ijedtségre elmentünk sétalni, hazafelé egyfolytában vitetni akarta magát, sírt, de azt gondoltam, csak a fáradtvagyokanyavegyélfel-hisztit produkálja.
De amikor ki akartam cserélni a pelusát, rájöttem, miért sírt: szegénynek a kis fütyije total megduzzadt, kipirosodott, ordított, ha csak ránéztem, akkor is :(

Na, szuper, gyerekdokink nem lévén leültem a gép elé és kezdtem sorban felhívni a thuni gyerekorvosokat. Nincs sok, talán 5-6, a negyedik végre fel is vette és este 6ra kaptunk időpontot.
A délutánt végigtévéztük, ez volt az egyetlen elfoglaltság, amikor nem sírt :( Én meg számoltam visszafelé a perceket...

6kor a rendelő előtt találkoztunk Gvel, valamennyit várni kellett, de nem volt vészes. Addigra Marcel már be is lázasodott, egyre jobb...

Doki nagyon szimpi volt és német, így legalább nem volt gond, értettük, amit mondott. Elég volt csak ránéznie és már mondta is, hogy fitymagyulladása van, ami nagyon kellemetlen és fájdalmas, de jó kencével 2-3 nap alatt elmúlik. Adott egy nagy üveg oldatot, meg lázcsillapítót, Marcel nagyon hősiesen tűrte az egészet, pedig azt hittem, végig sírni fog majd.
Ha már ott voltunk, megnézte a reggeli baleset eredményét is, nem komoly, kis felszíni sérülés, csak csúnyán néz ki, de a szeme ok, ez a lényeg.

Hát remélem, tényleg hamar rendbejön és elmúlik neki a fájdalom, mert most este vele együtt sírtunk, annyira rossz volt nézni, ahogy szenved és hogy mennyire fáj neki :((((

De legalább van gyerekorvosunk, ráadásul egy nagyon kedves, szimpatikus doki...

És ezek után a hét már csak jobb lehet....

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

jaj, szegény Marcel!!! remélem tud aludni! de legalább tényleg találtatok egy jó dokit...
jobbulást neki!
móni

Ferilka hat gesagt…

Hogy telt az éjszakátok? Remélem, a kence hatott és mára jobban lesz a kisherceg! Puszi

Regi hat gesagt…

Gyors gyógyulást Marcelnak! Doki tök jó! :)

Magdaléha hat gesagt…

Simi a nagyfiúnak, neked meg főleg!! Hát én még nem is hallottam ilyenről! Remélem hamar elmúlik, és nem fog sokat szenvedni vele!!!
puszi: M

kame hat gesagt…

Hogy telt az éjszakátok? Remélem, gyorsan hat a kence! Mitől alakult ki, lehet tudni? Jobbulást Marcelnek, simi a lelketeknek! Puszi

verush hat gesagt…

Jaj szegény Marcel!
Javult vmit a kencétől?
Jobbulást Neki:)

Kubababy hat gesagt…

Édes Marcel, remélem gyorsan javul az allapota! Nem lehet egyszeru! Sok puszi! Majd irok mailt :)

Nomi hat gesagt…

Jaj, most látom, nálatok is nagyon összejött minden!Nagyon sajnálom!Puszilgasd meg Marcelt a nevemben is!Mi is kivagyunk,nem bírom már......puszi