"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 30. November 2010

Homokba rajzolt szerelem

A német RTL-en lassan a végéhez közeledik a Supertalent nevű tehetségkutató műsor, a szombati első elődöntőben engem leginkább az az ukrán lány nyűgözött le, aki homokkal, homokban rajzol. Még soha nem láttam ilyet, de annyira megérintett, csak ültem, néztem és libabőrös lettem tőle.

Itt tényleg minden kézmozdulatnak elsőre stimmelni kell, hihtetlen, hogyan alakítja ki a tájakat, az alalkokat, hogyan áll össze az egész egy történetté és elevenedik meg a kép és mindezt annyi érzéssel és olyan zenei aláfestéssel teszi, hogy legszívesebben azt kívánná az ember, hogy soha ne legyen vége.

EZ a videó még a válogatás alatt készült, a középdöntős rajzolást, amivel végül is bejutott a döntőbe, a Supertalent honlapján tudjátok megnézni.

Szóval ha valakinek túl unalmas már a sima homokozás, akkor el lehet kezdeni gyakorolni :))))

Kommentare:

zsizzsik hat gesagt…

A magyar Cakó Ferenc már elég régóta űzi ezt a műfajt ha jól tudom ő volt az első aki elkezdte. Ettől függetlenül szép, amit ez a lány csinál.

khase hat gesagt…

Utana mar en is lattam a youtube-on videokat Cakotol is, ugy latszik, ez a müveszet kimaradt a müveltsegemböl :)))))
De valahogy annyira lenyügöz, tenyleg el birnam nezni orahosszat :))