"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 21. Dezember 2010

Édes otthon :)

Tegnap szerencsésen hazaértünk, ahhoz képest, hogy körülöttünk fél Nyugat-Európa légteri közlekedése megbénult a havazás miatt, Zürichből Bécsbe simán eljutottunk :)

Marcellel megint öröm volt utazni, otthonosan mozgott a reptéren, a biztonsági ellenőrzéskor simán odaadta a nyusziját, hogy azt is átvilágítsák (azért most is megvolt a gyerek-bónusz, mivel 3 flakon vizet, fémkanalat is simán átengedtek...), megbabonázva nézte a nagy repülőket, elsőként szállt be a gépbe, figyelt, kommentált, fel volt dobva nagyon :)) Így gyorsan eltelt az egy óra és bár még mindig nem szerettem meg a repülést, azért egyre kevesebb bogyót kell közben szopogatnom :)))

Bécs fölött tettünk egy kört, mintha a pilóta tudta volna, mennyire vágyódtam már a város után! Csodás érzés volt fentről látni Bécset, majdnem még a könnyem is kijött és mikor leszálltunk, tényleg úgy éreztem, HAZAÉRTÜNK :)

Anyukámék vártak minket, nagy volt az öröm, Marcel rögtön szaladt is hozzájuk. Azóta tart ez a boldogságos-feldobódott állapot, nagyon nagyon jó újra itthon lenni :)

Tegnap már eljutottam EGYEDÜL boltba is, ma délelőtt a volt gimimbe néztünk be a karácsonyi ünnepségre, jó volt régi tanáraimmal találkozni, beszélgetni egy kicsit, délután pedig Marcel anyukámmal együtt ment fodrászhoz, igazán jó frizurája lett, olyan nagyfiús már :)
Be nem áll a szája, egyfolytában és egyre többet dumál, anyukámék is csak ámultak-bámultak, mennyit fejlődött egy hónap alatt :)))

Sütik is készülnek, karácsonyi elő-illat van már a házban, már csak Gábor érjen ide szerencsésen, aztán jöhet a karácsony :)))

Bár az én lelkemnek már az van, amennyire negatív hangulatban írtam az előző postot, most annyira fel vagyok dobva és egyszerűen csak boldog vagyok, hogy itthon lehetek, együtt a szeretteimmel, családommal, a szülői fészekben :)))

Kommentare:

Andi hat gesagt…

Isten hozott itthon!
Jó volt olvasni soraidat....
Boldog karácsonyt kívánunk!
Tesómék Veszprémbe élnek, sőt én is laktam ott 5 évig....

Szitya hat gesagt…

Szia!
Örülök, hogy szerencsésen megérkeztetek! Boldog karácsonyt!
(És kukkants be hozzám egy játék erejéig!)
Szilvi

Qualy hat gesagt…

Szia! Potyogtak a könnyeim, ahogy olvastam soraid. Remélem G. hazaért rendben! Boldog Karácsonyt Nektek! puszi, Eri

khase hat gesagt…

Szitya, beneztem, hat a jezuskarol lemaradtam, de talan meg ujevre is kivanhatok majd valamit :)))) köszönöm, hogy gondoltal ram :)

Andi, en nagyon szeretem Veszpremet, most különösen jo volt hazajönni :)

Eri, köszi neked is, remelem, jo karacsonyotok volt es Adival minden rendben mar!!!!