"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 17. Dezember 2010

Egy dolgot szeretek

a télben, ez pedig a hóesés.

Írtam már róla többször is, hogy én inkább meleg-és napimádó vagyok, legszívesebben olyan helyen laknék, ahol mindig meleg van, nem kell fáznom, padlófűtéssel kinlódnom és órákat felöltözéssel és levetkőzéssel töltenem.

A hóesést viszont szeretem :) Mikor kisebb voltam, anyukámmal minden év első hóesésében nekiindultunk, soha nem felejtem el azokat a sétákat, közben beszélgettünk, verseket költöttünk és sokat nevettünk. És persze nincs mesésebb karácsony sem annál, mikor bent ülünk a meleg szobában a szépen feldíszített fa körül, égnek a gyertyák, szól a zene, mézeskalács-illat a levegőben, kint meg esik a hó :)

Na ez eddig mind szép és jó :)

Csakhogy most nem esik, hanem szakad a hó már reggel óta.... ami önmagában csodaszép, csak nem akkor, amikor utazni készül az ember lánya... mivel fél éve (!!!!!!) nem voltam otthon, már nagyon nagyon kívánkozom haza és nem szeretném, ha holmi Holle-anyó közbeszólna, úgyhogy jó lenne, ha egy kicsit visszafogná magát és nem rázogatná annyira azt a párnáját....

Tudom, még van két nap, de drukkoljatok, hogy hétfő hajnalban
1. eljussunk a reptérre Zürichbe
2. fel is tudjon szállni a gép
3. le is tudjon szállni Bécsben (igen, BÉCSBEN, de jóóó lesz oda-haza érni :))))
4. anyukámék is el tudjanak értünk jönni autóval
5. és érjünk haza rendben Veszprémbe
(6. és pluszban éljem túl a repülést, mert már most görcsben a gyomrom, ha rágondolok.... de talán Marcel majd leköt annyira, hogy nem lesz időm ezzel foglalkozni :)

Szegény G csak 23-án tud indulni autóval, azért remélem, akkor sem lesz túl nagy hóhelyzet, nem szeretnénk külön karácsonyozni...

Látjátok, most már minden gondolatom a hazamenetel körül forog, alig bírom már kivárni ezt a két napot és azt, hogy újra találkozzunk szülőkkel, nagyszülőkkel, barátokkal :)))))) hosszú volt ez a fél év......

Kommentare:

Andi hat gesagt…

Jó utat Nektek haza!!!

Anonym hat gesagt…

Nagyon jó HÓMENTES utat nektek haza!!!
puszi, berry