"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 2. Dezember 2010

Golyóevő?

Tegnap délben Marcel a változatosság kedvéért már megint nem akart aludni (készül a nemalvós post is, mert már eléggé kivagyok tőle..), de bent volt a szobájában, elszöszmötölt, gondoltam, legalább pihen egy kicsit.

Amikor egy ideje már nagy csönd volt, benéztem hozzá, reménykedve, hogy talán az álommanó mégis győzött. De nem így történt, kicsi fiam feküdt az ágyban, kezében egy mikulásos-hóemberes dísz, ami a  falra volt felakasztva és mosolyogva mutat a szájába, élvezettel szopogatva az egyik apró kis zöld golyót, ami a díszen volt rajta....
Na szuper, gyors helyzetfelmérés, látom, hogy két golyó hiányzik... és Marcel is helyeselve bólogat, hogy bizony, a pocakjában van a másik...
Feltúrtam az ágyát, hogy hátha mégis tévedne, és szerencsére tényleg megtaláltam a másik zöld golyót is :)

Viszont este láttam csak, hogy egy piros is hiányzik róla, nem tudom, hogy már régebben esett-e le róla vagy esetleg azt nyelte le Marcel... bár a szineket elég jól ismeri, a piros meg eleve a kedvence és azt mondta, hogy ő bizony csak zöldet evett :))) mindenesetre most figyelem a belőle távozó végtermékeket pár napig, hátha mégis előkerül a piros golyó is :) (szerencsére tényleg nagyon apró golyók, de álmomban nem gondoltam volna, hogy lerágja őket, azt hittem, ebből a korból már kinőtt...).

Mindenesetre most minden diszt leszedtem a szobája faláról, bár ott van az összes játék, apró legók, kisautók kereke, mindent nem pakolhatok ki, csak reménykedhetek, hogy nem unatkozik annyira alvás helyett, hogy mindent megegyen...

ps. gondoltam, ennyi hónap után a blogra is ráfér már egy kis újítás, téliesítettem-feldíszítettem egy kicsit :)

Kommentare:

Regi hat gesagt…

Első, ami szembetűnt az új fénykép :) Szép lett a háttér. Bendus az autó kerekeiről leszedi a gumit, és azzal rágózik. Szörnyen gusztustalan, ahogy hallom csámcsogni, a gumi meg nyikorog...
Már én is azt hittem, ilyen korszak nem jön :)

Ferilka hat gesagt…

Nagyon klassz az új design :-)))

Andi hat gesagt…

Nyáron Milán is lenyelt egy kis kereket. Vagyis azt hiszem. Mert azóta se találom...én is néztem a terméket napokig de abba se volt....Rejtély.:-)))
Nagyon hangulatos az új blogruhád!!!

Magdaléha hat gesagt…

Üdv a klubban Orsi! :-D

khase hat gesagt…

Magda, pont Nandira gondoltam en is :)))) Bar a legobacsi kalapja szerintem nagyobb volt :))

Andi, Regi, Marcel is leszedegeti az autok kerekeröl a gumit, mondjuk eddig csak az ujjaira huzta öket, remelem, nem jut eszebe ragcsalni is...