"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Mittwoch, 15. Dezember 2010

Karácsonyra hangolódva

Ez már a harmadik év, hogy karácsony előtt Marcelről készíthetek pár hangulat-fotót.

Az első évben fél éves volt, még csak feküdt és hagyta, hogy beöltöztessem mikulásnak, angyalkának, nem mászott el, könnyű dolgom volt.

 


Tavaly egy másodpercre nem tudott egy helyben megmaradni, a mikulássapkát mindig lehúzta a fejéről, elmászkált, unta az egészet, csak pár keksszel tudtam lekenyerezni, így a legtöbb képen tele a szája :)))

Idén már igazi kis-nagyfiú, segített előkészíteni a hátteret, kiválogatta a színes golyókat, pózolt (bár a mikulássapit most sem tűrte meg a fején), többé-kevésbé csinálta, amit mondtam neki és este az volt az első, hogy elújságolta Gnek, hogy fotóztam őt :)))








Összehasonlításként :)

Kicsi mikulásom fél évesen és most :)


Ekkorát nőtt egy év alatt :))


Azért nehéz megfelelő eszközök, háttér, világítás nélkül úgy jó képet készíteni róla, hogy közben én vagyok egy személyben a fotós, az animátor, az anya és a rendező is, de nekünk így is a legszebb emlék :)))

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Nagyon ügyes vagy Orsi! M-nak lassan már sztár allürjei lesznek a sok fotózástól! :))))
Jó nagyot nött tavaly óta, úgy látszik elég tejet iszik! :)
Puszi, Lalumami

Szitya hat gesagt…

Szerintem ezek csodás képek!
Szilvi

Regi hat gesagt…

Nagyon jó képek!!! :) Jövőre megyünk hozzád fényképezkedni! ;)

Tavalyiból is rakj fel!

verush hat gesagt…

Nagyon szépek a képek. Döbbenetes a változás, a tavalyi és az idei kép között.

zsizzsik hat gesagt…

Nagyon nagyot változott Marcel, óriásit nőtt és komolyodott :) Jó ötlet egy ilyen viszonyítós díszlet, ahol pontosan láthatod, hogy mekkorát nőtt a gyerek. Gondolom, jövőre is fotózol majd. Néhány év múlva meg majd kisujjal felemeli azt a kis ketrecet Marcel.