"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Mittwoch, 2. Februar 2011

Nemek harca

Ma reggeli párbeszéd:

én: gyere Marcel, keljünk fel
Marcel: NEEEEEEEM, alszom még!!!
én: jól van drágám, aludjál
Marcel: NEEEEEEM, nem akarok aludni!!!
én: akkor öltözzünk fel
Marcel: NEEEEEEM, alszom még!!!
én: jól van, akkor én felöltözöm
Marcel: NEEEEEEM, anya nem öltözik fel!!!
én: még nem is, előtte pisilek
Marcel: NEEEEEEM, anya nem pisil!!!
én: megcsinálom a reggelit
Marcel: NEEEEEEM kérek müzlit, alszom!!!
én: akkor hozok magamnak kávét
Marcel: NEEEEEEM, anya nem iszik kávét, kiborítja!!!

Hát igen, néha kiborít, mert ez így megy reggeltől estig, mindegy, hogy mit mondok, vagy mit kérek, mindenre csípőből rávágja durcásan, hogy NEM.

Isten hozott dackorszak :))))

Kommentare:

Szilvi hat gesagt…

Ezt én fotózásnál prímán ki szoktam használni:
- Na akkor én most beleülök ebbe a kisszékbe!
- Neeeeem, én üjök beje.

:-D

Csilli hat gesagt…

Hihi, ismerős:)))) és az igent alahogy nem akarják mondogatni....

zsizzsik hat gesagt…

A ma reggel nálunk:
L:-Kérek macikávét! (odaadom neki)
- nem kérek macikávét, vidd innen! (kiviszem - őrült ordítás) -kééérek macikávét!
Utána eljátszuk, hogy nem abból a bögréből (de mégis), utána eljátszuk, hogy nem szívószállal (de mégis), aztán itt feladom és nem kap semmit sehogyan sem.
Nem könnyű, de talán majd visszasírjuk ezt az időszakot is, amikor kamaszok lesznek.

kame hat gesagt…

Annyira jó, hogy nemcsak nálunk vannak ilyen jelenetek :) De egyébként néha én már röhögök ezen az egészen, mást úgysem tehetek :D
nálunk reggeli rohanás:
én: mennem kell még pisilni
ő: neeeeeeem, én pisilek a wc-be
-: pisilj a pelusba
-: neeeeeem, a wc-be
megadom magam felteszem a szűkítőre
-Pisiltem anya :)
megnézem, sehol semmi
-és akkor most megnyomom a gombot (és lehúzza a semmit) :D

Kubababy hat gesagt…

Annyira magunkra ismerek! :))

khase hat gesagt…

azert jo olvasni, hogy Nalatok is ez a helyzet :)))

sokszor en sem tudom eldönteni, hogy nevessek vagy sirjak-e, neha mar tenyleg komediaba illö jeleneteket rendez ;))))

de legalabb latjuk, hogy minden rendben velük es jo ütemben fejlödnek :)) ez is valami :)))

Bea hat gesagt…

Nálunk is ez megy:) Jobb napjaimon nevetek rajtuk, rosszabbakon sírok.