"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 8. Februar 2011

Születésnap

Bizony, így eltelt az idő, ma pontosan egy éve volt, hogy ezzel a posttal elindítottam ezt a blogot.

Naplóírásban eddig még soha nem voltam ennyire kitartó, pedig párszor már nekirugaszkodtam, de a kezdeti lelkesedés pár nap/hét után mindig alábbhagyott, aztán végül teljesen abbamaradt.

Nem úgy, mint most :))) Hisz ez a blog teljesen az életem része lett, nagyon sokat köszönhetek neki, sok embert ismertem meg általa, akik velem voltak/vannak minden jóban és rosszban, akik mellettem állnak és osztoznak örömömben-bánatomban. És milyen jó dolog visszanézni-olvasni az elmúlt évet, persze vannak olyan pillanatok, amikre akkor is emlékeznénk, ha nem lennének leírva, de így kerek az egész :)
Köszönöm a sok hozzászólást, sokat kaptam tőlük, sokat tanultam belőlük. És tény, hogy leginkább magamnak, magunknak írom, de örülök, hogy ilyen sokan olvassátok, a világ minden részéről :) bár mindig meglepődök, ha megnézem a statisztikákat, hogy ennyi embert érdekel, mi is történik velünk :)))

És mivel nem múlhat el születésnap ajándék nélkük, így minden hozzászóló és/vagy rendszeres olvasóm között vasárnap kisorsolunk Marcellel egy nagy svájci csoki-csomagot (mit is mást :)), telistele mindenféle földi jóval!!!!!! Úgyhogy addig még elő lehet bújni a zugolvasásból :)))) (aztán már csak reménykedhetek, hogy a postás nem eszi el a sok finomságot a nyertes elől :D:D:D:D

Mit is írhatnék még? Köszönöm és folytatom :)))))



Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Happy birthsday!

Csak a regisztráltak között sorsoltok??? Neeeeeee már! Tegyél bele engem is a kalapba, plíz! :D
Lalumami

Szilvi hat gesagt…

Juhuuuuuu! :-D
Nekem a kedvencekben vagytok, mindig látom, ha van új bejegyzés, jó tudni rólatok és "látni" Marcelt cseperedni.

A postával küldést szerintem gondold át, pont svájci csokival volt egy sztori a Tékozló Homáron, ha jól emlékszem... (szinte csak a papír érkezett meg)

Szitya hat gesagt…

Szeretem olvasni a bejegyzéseidet. "Átjön" az a nyugalom, amiben ott éltek. Sugárzik. És hát... megbizserget bennem egy kellemes honvágy-félét...
További kitartó naplóírást kívánok és sok-sok előbújó zugolvasót!
Szilvi

Kubababy hat gesagt…

Gratulálok az első szülinaphoz! :) Nemsokára mi is ünneplünk. Remélem Marcel keze szerencsét hoz nekünk! :)) Puszi!

verush hat gesagt…

Boldog blog születésnapot!:)
Az írásaidból jó megismerni egy másik országot, kicsit olyan mikor olvasom, mintha én is ott járnék.
puszi

kame hat gesagt…

Boldog 1.blog szülinapot :)

Andi hat gesagt…

De izgi!
Boldog blogszülinapot!
Szívesen olvaslak, ha nem is kommentelek mindig!
Puszi!!!

Eszti hat gesagt…

Boldog Blog-születésnapot!!!:)
Nagyon szeretlek olvasni Titeket! Nemrég találtam a blogra, de azóta rendszeresen olvasom! Csak így tovább és még sok-sok Boldog szülinapot!!!!
Eszti

Judit hat gesagt…

Hmmmm....csokiszagot érzek?
:-)))
Nagyon boldog szülinapot a blognak és várom a további izgalmas, szépképes, vidám és akár szomorú beszámolókat is (de abból inkabb ne legyen)
Puszilunk és így tovább!!!!

Anonym hat gesagt…

még sok-sok évig szeretnénk olvasni téged! sok blog szülinapot!:)
berry

ugye nem kell csak a csoki miatt most regisztrálnom?! :)))

mogyimokus hat gesagt…

Nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánok Neked! A blognak! :) Nekem a napi rutinom részévé vált, hogy olvassam az életetek történéseit, ha 1-2 napig nem jutok net közelébe (ritkán)lelekesen olvasom vissza a bejegyzéseket! :)Még nagyon-nagyon sok naplós évet kívánok Nektek! puszi
Ildi

Nika hat gesagt…

Boldog Blog-szülinapot! Nagyon szeretem olvasni az írásaidat. Talán kicsit magamra ismerek, hisz tavaly májusban mi is "nagy fába vágtuk a fejszénket" a férjemmel és Angliába költöztünk. Sok bátorítást kapok abból ahogy te-ti megélitek az elszakadást.
Sok szerettel,
Nika

Csilli hat gesagt…

Csokiiiii!!! Én is jelentkezem a sorsolásra:D Boldog első blogszülinapot!!

Qualy hat gesagt…

Még sok-sok bejegyzést kérünk!! ;)

puszi

Eri

Ferilka hat gesagt…

Én személy szerint nagyon örülök, hogy naplóírásra adtad a fejedet :-))) Mert akkor most szegényebb lennék sok-sok jó perccel, amit a olvasásod közben átéltem, és egy baráttal is :-)
Boldog szülinapot!

/Ha esetleg én lennék a szerencsés nyertes, lemondok róla valaki javára - nem lenne fair hiszen én bármikor ehetek svájci csokit :-)/

khase hat gesagt…

Köszönöm a sok sok kedves hozzaszolast ismet :))

@Lalumami, neeem, irtam, hogy a hozzaszolok között is, igy eleve benne leszel a kalapban :))

@Szilvi, nekem is volt ilyen esetem a magyar postaval...de majd kitalalunk valamit, ajanlva adom fel, akkor csak odaer (persze ha MO-ra kell küldenem, mert sok mar orszag is szamitasba jöhet meg :))

@Szitya, megertem a honvagyat, 10 ev hosszu idö, en is küzdök meg vele rendesen..

@Kubababy, hihetetlen, hogy Gubi is 2 eves lesz mar!!! Elöre is boldog szülinapot a kiscsajszinak :))

@Juditkam, tegyünk Benneteket triplan a kalapba? :)))

@Berry, neeeem kell csak emiatt regisztralnod, különben is Te vagy az elsö es legszorgalmassabb hozzaszolo (bar mit nem adnek, ha inkabb többet talalkozhatnank....) szoval Te is benne leszel a kalapban :)

@Csilli, irtam mailt, megkaptad? talan elöbb is jutsz csokihoz, mint a sorsolas :))))

Ferilka, hat igen, ilyen baratsagok miatt (is) erdemes blogot irni!! Ha Teged huzunk ki, akkor majd kitalalok valami mast a svajci csoki helyett :)))))

H. Krisztina hat gesagt…

Én egy előbújó zugolvasó vagyok... Nem olyan rég találtam a blogodra, de teljesen az elejéig visszaolvastam, és mindig nagyon várom az új bejegyzéseket!!!! Boldog szülinapot, és még sok-sok évfordulós bejegyzést! :-)

Ja, és a csokik jöhetnek ide Németországba, kicsit talán megbízhatóbb a posta ;-) ;-)...