"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 1. März 2011

Az éneklős bácsi

Azon a napon, amikor kiderült, hogy Marcel beköltözött a pocakomba, egy emailt kaptam egyik barátnőmtől, amiben egy youtube-os link volt és annyi, hogy mindenképpen hallgassam meg ezt a számot, mert annyira szép. A két csíkos teszttel a kezemben vagy tízszer egymás után végighallgattam és utána sem tudtam megunni, így meg is vettem a cd-t, hogy autóban is tudjam hallgatni ezt a számot. Minden alkalommal, ha Marcelt nézni mentünk, ez szólt, valahogy megnyugtatott és tudtam, hogy minden rendben van :)

Mióta megszületett Marcel, nem hallgattam ezt a cd-t. Aztán mikor egy hónapja Konstanzban voltunk és interneten megnéztük a hotel honlapját, ez a szám szólt aláfestésként. Mikor Marcel meghallotta, megállt, ránk nézett, elmosolyodott és elkezdett táncolni. Valami olyasfajta nyugalom szállta meg, amit eddig nem láttam nála, látszott, érződött rajta, hogy ismeri ezt a számot, emlékszik rá, nem most hallja először és teljes biztonságban érzi magát... Annyira bizsergető érzés volt, libabőrös lettem tőle...

Azóta ezzel a zenével kel és fekszik, végtelenre van állítva a szobájában lévő cd-lejátszón, nem unja meg, mindig kéri, hogy indítsuk el a "zenélős bácsit". Én szeretem a többi számot is, de neki csak ez az egy kell:



Talán akkor az sem véletlen, hogy imádja a szivárványokat, égen, mesekönyvben, rajzolva-festve-ragasztva, énekelve???

Kommentare:

Agi hat gesagt…

Nekünk ez volt az egyik dalunk a polgári szertartás alatt az esküvőnkön :-)))

Anonym hat gesagt…

„Talán akkor az sem véletlen, hogy imádja a szivárványokat, égen, mesekönyvben, rajzolva-festve-ragasztva, énekelve???” Nem bizony, biztosan nem véletlen.... Bár a tudósok szerint a szivárvány nem más, mint egyszerű fénytörés...
Amikor tudtam, hogy az első „megerősítő” vizsgálaton vagytok, nagyon-nagyon drukkoltam, hogy minden rendben legyen, nagyon erősen gondoltam rátok és akkor történt, hogy kiléptem az utcára és.... láss csodát: egy gyönyörű szivárvány volt az első, amit megpillantottam, egy, a sötét égen átívelő szivárvány, ami üzent nekem....és akkor tudtam, hogy minden rendben van.... Megcsörrent a telefon és lefordítottad nekem a szivárvány örök üzenetét.
Utána még kétszer ismétlődött mindez: szivárvány jelezte az üzenetet, amit oly nagyon vártam tőled :-)
A tudósok szerint a szivárvány nem más, mint fénytörés. De ezek után hogyan is hihetném el, hogy a szivárvány nem más, mint eső, nap és fénytörés????

Egy rejtőzködő Édesanya

Ildi hat gesagt…

Ez annyira meghatóóóóó!

Kubababy hat gesagt…

Keával én is sokat hallgattam amikor a pocakomban volt. Nem én küldtem? Már nem emlékszem :))

khase hat gesagt…

Agi, szepet valasztottatok :) olyan nehezen tudom megnyitni a blogodat, irnek többet, de sokszor el sem jut odaig, hogy hozza tudjak szolni.. nem tudom, hogy miert van ez..

Rejtözködö Edesanyam, szepet irtal, mint mindig. Szeretlek!!

Kubababy, de Te küldted nekem a linket :))))) annyira emlexem ra :)

Agi hat gesagt…

:-((( Nekem simán nyilik... Milyen böngészőt használsz? Próbáltad már firefoxon?

Szitya hat gesagt…

Orsi!
Férjem nagy kedvence. Néha beteszi, csak úgy. Szerintem erőt merít belőle. Van valami annak az embernek a hangjában, ami tényleg még a szivárványon is túllendít!