"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 31. März 2011

Majdnem

sikerült meghozni a döntést, de rajtunk kívülálló okok miatt megint tolódik minden...

Majdnem felmondtuk a lakást, de az utolsó pillanatban mégsem dobtam be a levelet, és milyen jól tettem...

Majdnem elhittük, hogy vége a bizonytalanságnak és végre lesz valami fix, de nem így történt...

Majdnem azt hittük, hogy Marcel megússza betegség nélkül, de tegnap estére belázasodott...

Majdnem itt a tavasz, de a hegyek még havasak és napok óta esik az eső...

Majdnem sikerült tegnap este rendesen becsukni a fagyasztó ajtaját, de csak majdnem, így éjszaka felolvadt minden, ami benne volt és megjegesedett az egész hűtő...

Majdnem még sajnálnám is magamat, de nem teszem, mert itt van anyósom és egy hét múlva ilyenkor már otthon leszünk :)

Majdnem azt gondoltam, hogy valakik ott fent összeesküdtek ellenünk és szándékosan teszik utunkba egyik akadályt a másik után de kinéztem az ablakon, és egy olyan csodás, dupla, ragyogó szivárványt láttam, mint még soha...


Hiszem, hogy a dolgok nem véletlenül alakulnak úgy, ahogy... Mindennek oka és célja van, még akkor is, ha sokszor csak utólag jövünk is rá, hogy miért így történt...

Az biztos, hogy továbbra sem tudunk belesüppedni a megszokottba, továbbra sem unalmas nálunk az élet és az is biztos, hogy a következő hónapok megint döntőek lesznek, sok lesz a változás, csak még azt nem tudjuk, hogy mikor, hogyan és milyen irányba :)))  Szóval az a biztos, hogy semmi nem biztos...

Kommentare:

Regi hat gesagt…

Khase, annyira titokzatos vagy, hogy megöl a kíváncsiság! :D
Ha nem is épp most, de hamarosan eljön a Ti időtök!!! :)
És már úúúgy megismernélek Titeket személyesen is!!! :)

khase hat gesagt…

Regi, tul sokszor eltem bele mar magam bizonyos dolgokba, vagy vettem biztosra, aztan megsem lett belöle semmi, igy most mar ovatos vagyok es akkor irok konkretumokat, ha mar bombabiztosak :)) bar nem tudom, hogy nalunk lesz-e valaha ilyen :D:D:D:D

Egyebkent jövö hettöl 3 hetet otthon leszünk, esetleg megbeszelhetnenk valami talit :))

Ildi hat gesagt…

Orsi nagyon drukkolok! Remélem a majdnemekbből igen lesz és így majd teljesen kerek az életetek! :)

Ferilka hat gesagt…

Szerintem a szivárvány jó jel! :-) Valahogy az az érzésem, hogy szépen megoldódnak körülöttetek a dolgok hamarosan, és jövő ilyenkor mosolyogva fogtok visszaemlékezni erre az időszakra. Egy biztos: így vagy úgy, de megerősödve fogtok kijönni ebből a szituból! Nagyon szorítunk Nektek!

Szitya hat gesagt…

Aki így áll hozzá, annál rendben lesznek a dolgok!
Egyébként pedig szurkolok. Bármi is legyen az!!!
Puszi,
Szilvi