"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Samstag, 19. März 2011

Minden rosszban

van valami jó is :)))

A rossz: sikerült nagyon megfáznom, mindennel, ami hozzátartozik, torok-fejfájás, köhögés, nátha, a teljes program...(ja mert ide visszatért az őszi-tél, hó-eső-szürkeség a tavasz helyett....).

A jó: itt van apukám, tehát hétközben is volt valaki, aki Marcellel sétálni ment, akár esőben is, amig én pihentem egy kicsit, volt, aki Marcelhez beszélt, aki Marcelnek mesélt, hogy kimélni tudjam a torkomat, aki Marcellel játszott, amig én egy neocitrán társaságában egy könyvvel a kezemben ültem a forró fürdőben, sőt ma reggel tejhabos kávét kaptam reggel az ágyba, ilyen is rég fordult már elő :)

Ennek köszönhetően már jobban is vagyok, pár nap alatt átvonul rajtam mindig az ilyen megfázás. Szerencsére a többiek jól vannak, remélem, már nem is kapják el és még tudjuk együtt élvezni a hátralevő két napot apukámmal.

Kommentare:

Kubababy hat gesagt…

Jobbulást kívánunk! Puszi!

Ildi hat gesagt…

Jobbulást! És sok-sok mézes tea! Nekem ez mindig segített! Puszi