"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Mittwoch, 9. März 2011

Nagyot lépett

Marcel tegnap a szobatisztaság felé vezető úton. Eddig is volt már, hogy bilibe vagy wcbe pisilt, de különösebben nem izgatta a dolog. Én erőltetni nem akartam, gondoltam, nyárig még várunk, akkor könnyebb lesz úgy is.

Tegnap viszont ebéd után azt mondta, hogy nem kér pelust, csak kisgatyát, mert hát ő ugye már nagyfiú :) Gondoltam, miért ne probálnánk meg, max. többet megy majd a mosógép :) Egész délután pelus nélkül volt, mindig szólt, ha pisilnie kellett. Aztán indultunk sétálni, rá akartam adni a pelust, mondván hideg van, messze megyünk és soha nem volt még pelus nélkül, de tiltakozott... Így elindultunk pelus nélkül. Majdnem 2 órát kint voltunk, motorozott, játszótereztünk és semmi baleset nem történt!! Közben egyszer megpróbáltam megpisiltetni, de ezt még gyakorolni kell neki is és nekem is :)))))

De hát nem tudom, miért is csodálkozom rajta ennyire, ezt csinálta a járással és a beszéddel is, hogy sokáig csak megfigyelt, aztán amikor már majdnem tökéletesen tudta, akkor csinálta :)))))

Éjszakára persze kapott pelust, mert amig közel egy liter (gabona)tejet iszik meg este / éjjel / hajnalban, addig nem is számítok rá, hogy teljesen szobatiszta lesz.

De ma reggel óta megint csak kisgatyázunk és nagyon élvezi :)) Meg azt is, hogy minden pisilés után kap egy kis matricát, tele van már ragasztva az ágya és az ajtaja :)))

Nem gondolom, hogy innentől kezdve egyáltalán nem kell neki pelus (azért sem, mert kakilni eddig nem volt hajlandó bilibe vagy wcbe), de szerintem már ez is nagyon nagy előrelépés!

Nem beszélve arról, hogy imádom azt a kis fokhagymagerezd-popóját, ahogy büszkén viszi a kisgatyában :)))))

Kommentare:

Kubababy hat gesagt…

Éljen Marcel a nagyfiú!!!! :)) Nagyon ügyes!

zsizzsik hat gesagt…

Érdekes, hogy Lili is csak a pelusba hajlandó kakilni. Sok gyereknél pont fordítva van, először szól nagydolognál. De a lényeg, hogy valami már elkezdődött, van remény, hogy ne kelljen már végre pelenkázni!

Magdaléha hat gesagt…

Gondold csak nyugodtan :-))) Ez is csak egy olyan dolog, ami fejben dől el :-)))
Gratula Marcelnek!

Ildi hat gesagt…

Nagyon ügyesek vagytok! Ügyes, hogy így teljesen magától 'ráérzett' a dologra! :) Csak így tovább!