"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 11. April 2011

Marcel-duma

Minden nap mond valami olyat, amit rögzíteni kellene, mert tényleg hamar elfelejtődik, most megint összeszedtem egy csokorra valót (ha már épp hófordulója van, csupa három, 33 hónapos, azaz 3 hónap múlva lesz 3 éves :)))

Indulunk sétálni, ő már majdnem kész, egyik kezében a nyuszija, másikban napszemüveg, én pakolok és kérem, vigyen oda egy kis ásványvizes flakont anyukámnak. Erre rám néz és nagy komolyan azt mondja: "Anya, de hát nekem nincs három kezem" :)

Füreden bicózunk és látjuk, már kinyitott a kedvenc lángososunk. Veszünk egyet, isteni finom, Marcel kérdezi, mi az. Mondom neki, hogy lángos. Erre ő:
"De anya, nem is ég benne láng!" :)

Ma fodrásznál voltam, mikor hazaértem, meglátott és újságolta anyukámnak:
"Nézd, anya levágtatta a haját" :))

Autóban:
"Anya, kötsd be a biztonsági övet!"
"Anya, indítsd már el a motort!"
"Anya, ne menj ilyen gyorsan, ez nem autópálya!"
"Anya, indexelj!"
"Anya, lassíts, óriási hajtűkanyar jön!"

Hihetetlen, hogy még nincs 3 éves, de már így dirigál nekem az autóban... hiába, úgy látszik ez tényleg benne van a pasik génjeiben :)))))

Egyre szebben, tisztábban és választékosan beszél, ma pl. Füred felé menet az autóból már látszott a Balaton, a túlparton csillogott valami, erre azt mondja, hogy "tükröződik a nap". Nagy élmény átélni, ahogy egyre jobban ki tudja fejezni magát és sokszor már viccelődik is :)

Az elmúlt négy napban egyébként programokban sem volt hiány, beszámoló a következő postban :)))

Kommentare:

Ági meg az angyalai hat gesagt…

Egyik viccesebb, mint a másik. Mellesleg igen választékosan beszél kicsi fiad máris!

Ferilka hat gesagt…

Jókat mosolyogtam mindegyik aranyköpésen - nagyon édes, okos fiatok van :-)
Azért a sok program között remélem pihensz is egy kicsit! Küldjél képet a fodrász utáni állapotról légyszi!!
Puszi,
Ildi

Laptopkonyha hat gesagt…

Nagyon helyes dolgokat mond! No meg jó szigorú is!
Orsi! Az e-mail címedet megkaptam, holnap küldöm is a linkeket!
Üdv,
Szilvi

zsizzsik hat gesagt…

Akkor mégis levág(t)attad a hajad?

Anonym hat gesagt…

Ne kímélj minket ezután sem, légyszi! Nagyon jókat mond!
Puszi,
Lalumami

Anonym hat gesagt…

nagyon jóóóók!:)
egyetértek, azonnal le kell irni őket, különben elfelejti az ember, írd csak ide nekünk, szivesen olvassuk!
puszi, berry

khase hat gesagt…

Ferilka, mindig eltervezem, hogy majd pihenek is, csak aztan elsodor az ar es a rengeteg program, de elvezem, hogy vegre talalkozhatok sok ismerössel, barattal, es igaz, hogy ejszaka nem alszunk, de azert napközben nagy segitseg, hogy anyukamek vannak Marcellel :)))

Szilvi, nem kaptam meg mailt, remelem, nem tünt el az eterben!!


Zsuzsa, levag(t)attam a hajam, de nem teljesen rövidre, a formaja megmaradt, csak inkabb kiritkitotta a fodrasz, mar nagy bunda volt :))
Majd ha lesz normalis kep, felteszem :))))