"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 5. April 2011

Tavaszi hétvége

Hétvégén végre nagyon jó idő volt, szinte nyári meleg, napsütés, mindenki csak úgy rajzott kifelé a természetbe. Mi is elővettük a bicókat, feltettük Marcelnek a bicósülést, vettünk sisakokat és már úton is voltunk :) Marcel nagyon élvezte és mivel itt nagyon sok a kiépített kerékpárút, azt hiszem, lassan átváltunk két kerékre. Futóbicajjal is nagyon ügyesen tud már menni, mondjuk eddig még csak a boltban teszteltük, de a nyuszi hoz majd neki egyet :)
Vasárnap a közeli Schadauparkban volt évadnyitó gőzmozdonyos liliputi vonatozás, természetesen ott volt a helyünk :)) Maga a park a tóparton van, csodás kilátással a nagy hegyekre, virágzó fákkál, bokrokkal, hatalmas játszótérrel, közepén pedig egy kastély, amiben étterem, konferenciatermek és egy gasztronómia-múzeum található valamint a világ legrégibb épen maradt körpanorámája Thun városáról.

Persze Marcelnek most is a vonatozás volt a fő attrakció, szinte reszketett az izgalomtól, mikor meglátta a vonatokat :) többször is körbementünk vele a parkban és meg kellett várni, amig a legvégén minden mozdonyt és kocsit betolnak a helyére. Megbabonázva nézte, ahogy előtte kiengedték a mozdonyokból a gőzt, kiszedték a parazsat, letisztogatták őket, mintha előző életében tényleg vasutas lett volna :)))








Én közben tudtam egy kicsit fotózgatni is, szeretem a tavaszt megörökíteni, ahogy nyílnak a virágok, ahogy ébred, bomlik a természet :)













kedvenceim: (múlt és jövő.....)



Kommentare:

Anonym hat gesagt…

jó kis hétvége lehetett, és milyen meleg...

a kedvenc képem, ahol a minipók szövi be a lila virágot! :)
berry

Andi hat gesagt…

Csodás képek!

Anonym hat gesagt…

Orsi, de jó a hajad, LE NE vágasd!!!!!!

Ezek a liliputik tényleg ilyen picik, azt hittem nagyobbak. Akkor már értem a csodálatot!

puszi,
Lalumami

khase hat gesagt…

Berry, nagyon meleg volt, voltak, akik a toba is belemereszkedtek!!!! Bar az "öslakosoknak" azert mashogy müködik a höhaztartasuk, majd irok erröl is :)

Lalumami, pedig mar van idöpontom a fodraszhoz :))))) elöben nem olyan jooo am, nagyon hosszu mar :)

Ferilka hat gesagt…

Lalumami! Ne higgy neki, élőben is jóóó! :-)
Orsi! Szerintem se vágasd le (nagyon)!
Nagyon szépek a képek :-)

zsizzsik hat gesagt…

Nem tudod, hogy Ausztriában van-e ilyen mini-mozdony? Lilit is érdekelné szerintem egy ilyen.
És még egy szavazat amellett, hogy ne vágasd le a hajad, nekem is sokkal jobban tetszik így félhosszan/hosszan.

khase hat gesagt…

Zsizzsik, nem tudom, h AUban van-e ilyen pici, a Praterben van egy kisvonat, de az nem ez a liliputi fajta, majd utananezek :)

Csajok, pedig most akartam tüsire levagatni a hajam :))))) na jo, ha nem is tüsire, de valami nyariasabbra :)) na majd meg meggondolom :)