"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 6. Mai 2011

Ez vagyok én (II)

Egy kedves blogos társamtól, Anditól ismét megkaptam a kreatív blog díjat, amit ezúton szeretnék még egyszer megköszönni (kitenni sajnos nem tudom, mert Andi oldálat, ahol van a díj, valami miatt nem tudom megnyitni :( Tavaly már kaptam egy hasonlót, akkor is 7 dolgot kellett (volna) írni magamról, de mivel úgy belelendültem, egy hosszú lista lett belőle :))

Akkor nagyon sok mindent "lelepleztem" magamról és az azóta eltelt egy évben és rengeteg posztban is sok mindenről írtam már, de azért talán össze tudok szedni még 7 olyan dolgot, ami eddig nem került nyilvánosságra :)))

1. Nem tudok tankolni :))) Habár 16 éve vezetek, még egyetlen egyszer nem tankoltam meg egy autót sem!! De valahogy mindig akad(t) valaki, aki ezt megtette helyettem és még soha nem maradtam ott az út szélen, mert kiürült volna a tank :) Gábor néha kiakad és már jó párszor "megfenyegetett", hogy ha nem tanulok meg, akkor nem fog helyettem tankolni, de mindhiába :) (vajon kitől is örökölhette Marcel a makacsságát?? :)))) De így vagyok az autóval kapcsolatos összes műszaki dologgal, na jó, talán azt tudom, hogy elöl van a motor és hátul a csomagtartó, de kb. ennyi :)) Én CSAK vezetni tudok :)))
2. Imádok pirózni, játszani a tűzzel (de csakis a szó szoros értelmében ;))), a forró viaszt a tenyeremre önteni és kis galacsinokat formázni belőle :))
3. Nem szeretek vasalni... Így Gábornak már csak vasalás-mentes ingeket veszek, ezeket mosás után csak felakasztom és ha megszáradtak, már mehetnek is be a szekrénybe :) Gyerekként nem tanusítottam ekkora ellenállást a vasalás iránt, jó néhány kisdobos- és úttörőnyakkendőm bánta is ;)
4. Kedvenc virágom az orchidea... az esküvői csokromban is az volt és egy bécsi orchidea-kiállítás óta mindig van a lakásban is virágzó orchidea. Kedvencem a "boldogasszony papucsa"-fajta :))
5. Nem tudok rajzolni...gimiben majdnem meg is buktam emiatt, mert egyik sajátként leadott házifeladatomat egy igen jól festő-rajzoló ismerősöm készítette el, persze kiderült a turpisság és onnantól kezdve nem nézett rám a tanár túl jó szemmel :)))
6. Érettségi után egy évet Németországban, Kielben töltöttem au-pairként egy nagyon kedves családnál, ami nem csak a német nyelv profi megtanulása miatt volt meghatározó az életemben. És majdnem leestem a székről, amikor pár hónapja rábukkantam a FB-on a két "kisebb" gyerekre, akikre vigyáztam, akkor 5 és 7 évesek voltak, most már kész felnőttek és ledöbbentem, hogy szaladt el ilyen gyorsan az idő....
7. Ha belejövök az írásba, akkor nehezen tudom abbahagyni, itt tornyosulnak a gondolatok bennem, de talán egy év múlva megint kapok egy ilyen díjat és akkor megint írhatok magamról újabb hét dolgot :D:D:D:D:D

Gondolom, más blogokban is jártak már ezek a díjak, azért én is továbbadom Csillának, Ildinek, Áginak, másik Áginak, SzilvinekReginek és Melinek, szívesen megtudnék róluk is még pár dolgot :)))

És ha újra hozzáférek Andi oldalához, akkor még a díjat is kirakom :))

Na sikerült:

Kommentare:

Andi hat gesagt…

Jaj már megont rosszalkodik a belépés a blogomra....:-(((((

Csilli hat gesagt…

Orsi köszönöm, és ugyan 1 éve már írtam magamról, de összeszedem a gondolataimat hamarosan, és írok akkor ismét:)
Ja, és tankolni én se szeretek, bár tudok, de csak akkor, ha nagyon muszáj:) Inkább elszöszölök addig, amíg a kutas elő nem kerül:D

Ildi hat gesagt…

Ismét egy hasonlóság! Én is öntöttem gyerekkoromban forró viaszt a kezembe!:) Körtét, almát formáztam. Furcsán is nézett rám a tesóm....
Makacsság! Én a mélygarázsunkból (ahonnan csak tolatva lehet kiállni) nem vagyok hajlandó kiállni a kocsinkkal! :)
Hát ilyenek vagyunk mi nők...
puszi

Szitya hat gesagt…

Köszönöm, Orsi! Igyekszem majd, tényleg de nem merek semmit sem ígérni...
Üdv,
Szilvi

khase hat gesagt…

Csilli, lehet, hogy en is tudok tankolni, csak meg nem probaltam :D:D:D:D
Tudom, h Te is irtal mar Magadrol, de szerintem meg van mit ;)

Ildi, azert melygarazsbol kitolatni nem is olyan egyszerü ;)) csinaljak csak a pasik, ök ugy is jobban tudjak ;)

Szitya, semmi kötelezettseg, csak ha belefer :))))

Ferilka hat gesagt…

Köszi Orsi! Szityához hasonlóan én is igyekszem...

kame hat gesagt…

Húha, nagyon köszönöm, amint lesz egy kis időm, írok én is magamról olyat, ami eddig a 3 év alatt kimaradt, és nem tudhatsz rólam :)