"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 23. Juni 2011

Aranyköpések :)

Csak hogy nyoma maradjon, muszáj leírnom, mert minden nap jön valami új és új és jó lesz majd visszaolvasni, mi mindent mondott 3 évesen :)

*Festünk, Marcel egyik papírra csak feketével fest, kérdezem, mi az. Erre ő: "Hát éjszaka". Kérdezem tőle, hogy miért szereti a feketét és az éjszakát. Erre ő: "Mert akkor olyan sok szép fény ég!" :)

*Bemegy a fürdőszobába, fogja az arckenőcsömet és kezdi bekenni vele az arcát. Kérdezem, hogy miért keni be. Erre ő: "Hogy Anya-szagom legyen, az olyan szép!" :)

*Esti monológ a szobájában: "Hogy vagyok? Jól vagyok!" :)

*Van egy alátéte, ahol rajta vannak az égtájak is. Kérdezi, merre van észak-nyugat. Mutatom. Kérdezi, merre van dél-kelet. Mutatom. Kérdezi, merre van kelet-nyugat?? :) Elég nehezen fogadta el, hogy ilyen égtáj nincsen :)

*Autózunk, egyszer csak megszólal: "Anya, ott egy repülő!" Kérdezem, hol, mert nem látom. Erre ő: "Nincs is, csak úgy mondtam, mert olyan vicces vagyok" :))

*Írtam már, hogy tej-imádó, a tehéntej mellett sokszor iszik gabonatejet is. Tegnap este teát csináltam, erre megkérdezi: "Ez tehéntea vagy rizstea?" :)))

Kommentare:

Ferilka hat gesagt…

Jaj, naggggyon jófej :-))))

Csilli hat gesagt…

Besz@rás, milyen dumája van:D Sok puszi nektek, és melegebb hétvégét:)