"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 17. Juni 2011

Egzotikumok

Kezdetben gyakran néztem a blog statisztikáját, érdekelt, honnan, hányan olvassák a blogot, érdekes volt figyelni, hogy a nem túl sok rendszeres olvasónak bejelentkezetten kívül mennyi "zugolvasóm" is van. Aztán idővel már nem izgatott annyira, nem számított a statisztika, írtam a blogot, örültem, ha jött visszajelzés, de fontosabb volt, hogy magunknak írom és vissza tudom olvasni, mi minden történt velünk az elmúlt közel másfél év alatt.

Pár napja, csak úgy kíváncsiságból megint elkezdtem egy kicsit böngészni a statisztikákat és néhány nagyon érdekes dologra bukkantam :))

Például arra, hogy voltak napok, amikor 300 fölé ment a napi klikkelések száma, nekem hatalma szám, hihetetlen, hogy ennyien néznek, olvasnak minket, ennyien kíváncsiak a mi kis életünkre :)

Aztán arra, hogy igen exotikus országokból is bekukkantanak hozzánk, mint pl. India, Katar, Jordánia, Venezuela, Indonezia és British Virgin szigetek!!! Ilyenkor szeretnék egy kicsit detektívet játszani és kideríteni, hogy kik is azok, hogy találtak ránk és főleg mi az, ami miatt olvassák ezt a blogot :)))) (szóval akinek inge, vegye nyugodtan magára, mert tényleg furdalja az oldalamat a kíváncsiság :)))) De ebből megint csak az derül ki, hogy a világ tényleg minden pontján élnek magyarok :)))

Érdekes az is, hogy a legtöbbször megnyitott poszt az isler-tortás volt, ahhoz képest, hogy ez a blog sokkal távolabb már nem is állhatna egy gasztro-blogtól (na jó, pár receptet azért írtam bele:), én pedig a konyhatündéreskedéstől :))) Bár az igazsághoz tartozik, hogy szuper a recept és isteni az isler :)))

És vicces azt is végignézegetni, hogy milyen kereső szavakra hozta ki a gugli a mi kis blogunkat :) de erről egy listát majd legközelebb :)))

1 Kommentar:

A blogról hat gesagt…

Az isleres kattintásoknak tuti a fele az én családomtól származik :-))))