"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 16. Juni 2011

Isteni almás

Tegnap este barátaink voltak nálunk és a töltött padlizsán-cukkinis vacsi utánra kerestem valami könnyű, finom, elronthatatlan de mindenek előtt gyors desszertet :)

Még pár hete Ági blogján olvastam egy francia almatorta receptjét, már akkor kiszúrtam és most itt volt az alkalom, ki kellett próbálni.
A végeredmény fantasztikus lett, annyira jól sikerült, hogy még lefotózni sem volt időm (pedig ez nálam már nagy szám :))) és már el is fogyott :)))

Íme a recept (remélem, Ági nem haragszol meg, ha itt is közzéteszem :)

Hozzávalók:

150 gramm liszt (én tönkölyliszttel csináltam)
120 gramm cukor (lehet egy kicsit kevesebb is :)
60 gramm olvasztott vaj
3 tojás
10-15 cl (no ezt sose mértem csak saccoltam) tejszín
1 zacskó vaníliás cukor

3-4 almát meghámozunk és szeletekre vágunk, vajon egy kicsit megfuttatjuk (ha még kevesebb időnk van, akkor ez elmaradhat), elterítjük a pite-tálban, erre jön rá az összekevert massza és már mehet is a sütőbe, 180 fokon kb. fél órát kell sütni.

Tényleg 15 perc volt az egészet összedobni és nagyon finom lett. Én vanília fagyival tálaltam, nagy sikere volt :))))

Köszi Ági!! :)

Kommentare:

Agi hat gesagt…

Jól hangzik, már csak 15 szabad perc kéne, hogy én is megcsinálhassam :)

Csilli hat gesagt…

Szuper, ezt én is meg fogom sütni:P

Ági meg az angyalai hat gesagt…

Örülök Orsi, hogy sikered volt vele és főleg, hogy ízlett mindenkinek. Ugye, hogy gyors és elronthatatlan? Az abszolút jolly joker receptem.

Ölel,

Ági