"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 8. Juli 2011

I am sailing...



Szuppppper nap volt, Marcel olyan otthonosan mozgott a vitorláson, mintha oda született volna, hiába, azért a génjeiben (legalábbis anyai ágon:) nagyon benne van a vitorlázás iránti szeretet :) minden percét élvezte, szinte semmi félelem nem volt benne, végig mászkált a hajón, kormányzott, lábát a vízbe lógatta (csak akkor pánikolt be egy kicsit, amikor teljesen beleengedtem a hajó faránál a vízbe, azt hitte, ott hagyjuk :)), úgyhogy már várjuk a folytatást :)))

Az én lelkemnek is nagyon jót tett ez a nap, régóta vágytam már erre a vitorlázásra, mert kevés szebb dolog van, mint szabadon siklani a Balatonon és a vízről csodálni a tihanyi templomot :))

Kommentare:

Ildi hat gesagt…

Gondoltam rátok csütörtökön! Az idő is csodás volt, és a képek alapján is látszik, hogy nagyon-nagyon jól éreztétek magatokat! Különösen két fotó tetszik: Marcel a háttérben a tihanyi Apátsággal, és természetesen az utolsó!! Azok a szemek!

Puszi
ui: további jó Balatonozást, az idő nektek kedvez!

Csilli hat gesagt…

Remélem 1x vitorlázunk majd együtt is egyet!!:) Szuperek a képek, az utolsó pedig különösen gyönyörűséges:) Azok a szemek...

Csilli hat gesagt…

Ja és jól kifogtátok a meleget:) Igazi nyár van otthon, pancsoljatok jóóó sokat!!!:)

Bea hat gesagt…

Nagyon szép ez a videó... végig bizseregtem:) Marcell pedig fantasztikus, igazi kis hajóskapitány:)