"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Samstag, 23. Juli 2011

A legek koncertje...

...avagy egy fergeteges este Bon Jovi-val Bécsben :))


2008ban, Marcel születése előtt egy hónappal Bon Jovi koncert volt Ausztriában. A jegyeink megvoltak, lévén nagy rajongók vagyunk és 2006ban Linzben végigtomboltuk egy koncertjét, de aztán mégsem mertem bevállalni, mert pár héttel azelőtt egy Mark Knopfler koncerten, ami azért fele olyan hangos nem volt, mint egy BJ, Marcel a hasfalamon keresztül próbált meg kibújni, ami nekem is és szerintem neki is nagyon kellemetlen volt.

Így amikor kiderült, hogy megint lesz BJ koncert Bécsben, ráadásul pont itthon is leszünk, így a babysitter dolog is megoldott, rögtön lecsaptunk a jegyekre és felejthetetlen élményben volt részünk. Szakadó esőben értünk Bécsbe, de délutánra elmentek a felhők és mire elkezdődött a koncert, még a nap is kisütött :)

A koncert az Ernst Happel stadionban volt, nekünk ülőjegyünk volt, elég messze a színpadtól, de hatalmas kivetítők voltak, így többet láttunk, mint gondoltuk. A stadion szép lassan megtelt és bár 20.30-ra volt kihirdetve a kezdés, nyolc órakor szó szerint berobbant Bon Jovi a színpadra és 3 (!!!!!) órán keresztül zenéltek, az első pillanattól az utolsóig olyan hangulatot varázsoltak, hogy még most is libabőrös vagyok, ha rá gondolok! Hiába, nem sok zenésznek, csapatnak sikerül megtöltenie egy ekkora stadiont és amikor 55.000 ember együtt énekel, táncol, ugrál és tapsol BJ-val együtt, BJ zenéjére, az tényleg egy életre szóló élmény, én még most is a hatása alatt vagyok. Eddig is nagy rajongója voltam, de azt hiszem, ez a tegnapi nappal csak fokozódott :))









(Bogi, köszi a képeket :)))

Tényleg nehéz szavakba önteni, ezt át kell élni, ott kell lenni, részese kell lenni :))) Nekem hatalmas, életre szóló élmény volt, a legjobb koncert, ahol eddig valaha is voltam :)

Egy kis ízelítő a tegnap esti hangulatból :))

Kommentare:

Szitya hat gesagt…

Sárgulok, Orsi, sárgulok!!!!
Mi is voltunk BJ koncerten, Bécsben, ennek már... azt hiszem nyolc éve. Akkor is zseniálisak voltak; kétségem sincs, hogy most is!!!
Puszi,
Szilvi

Csilli hat gesagt…

Milyen komolyan nyomják még mindig!:) Szuper lehetett ott élőben!!! S milyen jó, hogy Bécs csak egy ugrásra van:))

Qualy hat gesagt…

Én 1993-ban voltam...jó régen, de előjöttek az emlékek :)))

Agi hat gesagt…

Itt is mostanság volt, de sajnos hiába van közel Dublin, Áront pont nem tudtuk volna kire hagyni :-((

Örülök, hogy jól éreztétek magatokat :-) Irigykedek rendesen, biztosan fantasztikus volt!!!!

kame hat gesagt…

Orsi, most olvasom csak, hogy voltatok a koncerten.. irigy vagyok nagyon :) Örök kedvenc :)

khase hat gesagt…

hat csajok, tenyleg hatalmas elmeny volt, azota mar meghallgattam jo par ott keszült videot, igaz, nem a legjobb minöseg, de a hangulat meg igy is nagyon atjön :) szoval mar varom a következöt :))))))