"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 12. August 2011

Mr. Lowa :)

Kezdetben sokszor a saját kárunkon tapasztaltuk meg, mennyit jelent egy hegyi túra alkalmával a jó öltözék, felszerelés vagy épp annak hiánya...

Hegymászó-túrázó életünk elején, még zöldfülűen, sima sporcipőben, "túlélő" hátizsák nélkül vágtunk neki a hegyeknek, aztán hamar rájöttünk, hogy a legfontosabb egy olyan bakancs, ami jól tartja a lábunkat, lehetőleg vízálló és nagyon nagyon kényelmes. Így az első dolog, amit a következő hegymászás előtt beszereztünk, egy jó bakancs volt. Aztán pár hónappal ezelőtt elkezdte nyomni, szorítani a lábamat, főleg a lejtős részeken kínszenvedés volt menni benne, minden lábujjamat vörösre szorította. Hogy a lábam nőtt-e meg vagy a bakancs ment össze, nem tudom, mindenesetre nem tudtam élvezni a túrázásokat.

És mivel nem akartam, hogy tönkremenjen a lábam, viszont tudtam, hogy ha visszajövünk Svájcba, megint nem fog sokáig tartani és már másszuk a hegyeket, így otthon új bakancs után néztem. Nehéz ügy volt, bár hatalmas választék volt márkás bakancsokból, de nem egyszerű dolog megtalálni az igazit.... pontosabban addig nem, amig meg nem próbál az ember egy "lowa" márkájú bakancsot :)

lldiék már regéltek és áradoztak róla, én meg szörnyülködtem az árán és nem értettem, hogy miért kerül annyiba egy bakancs, mint egy hetes nyaralás valamilyen tengerparton :))) De aztán elkövettem azt a "hibát", hogy felpróbáltam egyet :))) Na innentől kezdve próbálhattam akármi mást, ennél érzetem, hogy ez AZ!! Mintha a lábamra öntötték volna (bár másfél-két számmal nagyobb, mint a lábam, de ennyi pont kell ahhoz, hogy a meredek lejtőkön lefelé ne nyomja össze a lábamat), könnyű volt, mintha semmi nem lett volna a lábamon, de mégis hihetetlen tartása volt. BMW a bakancsok között :))) (vagy még inkább ferrari :))

Szerencsére anyukámmal együtt voltunk, mert én magamtól biztos nem vettem volna meg, de végül milyen igaza volt, hogy rábeszélt :) És azért az is hozzátartozik, hogy a svájci ár feléért megkaptam, ráadásul leárazva, mert kifutó modell volt :)

Azóta már felavattam, három nagy túrán vagyok túl benne (beszámolók hamarosan:) , és azt hiszem, elmondhatom, ennyire kényelmes túracipőm még soha nem volt :) Nem törte fel a lábamat és első pillanattól kezdve úgy gyalogoltam benne, mintha mindig is a lábamon lett volna :) Örülök neki nagyon :))

1 Kommentar:

Kubababy hat gesagt…

Nekem fél- egy számmal nőtt a lábam terhesség alatt! Vicces de így van és mástól is hallottam már ezt! Úgyhogy az összes cipőmet le kellett cserélni miután megszületett a Kea. :) èpp a napokban vettem új futócipőt is. :)