"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Samstag, 24. September 2011

Itthon!!

Két nap kórház és infúziók után végre megint itthon vagyunk!!! Köszönjük mindenkinek a kedves, bíztató szavakat, sokat segítettek!!!!

A kórházról majd írok részletesen később (van mit!!), a lényeg az, hogy Marcel jobban van, legalább is ami a kedélyét és általános állapotát illeti. Mivel eléggé kiszáradt, ezért kellett az infúzió, most már valamennyit eszik, igaz, szinte csak joghurtot (lassan szerintem joghurt-mérgezést kap, mert csütörtök este óta legalább 15 pohárral evett meg :) és sikerült azért pár kanál teát is belediktálnom. Poharat még mindig nem vesz a szájához, ez szerintem el fog tartani még egy darabig, akkora a félelem, a gát benne, hogy valami a szájához ér és fáj neki :(  Nagyon csúnya még mindig szegényemnek, bár a duzzadás már sokat lohadt, de így is fáj a szívem minden alkalommal, mikor ránézek :((( A szája rendbe jön, tudom, de hogy a fogaival mi lesz??? Még lesz jó pár körünk dokiknál miatta, az biztos...




mire nem jó egy hiper-szuper, liftes-állitható ágy :)))





Egyébként már ugyanúgy futkározik, ugrál, bukfencezik (!!!), rohangál, mint a baleset előtt, minket meg a szívbaj kerülget, hogy megint elesik...

Miután a kórházban a dokinak is bemutatta a mutatványát, már kaptuk is meg a zárójelentést :))))




A lényeg, hogy itthon vagyunk, gyógyul a sebe, jobban van, hogy itt vannak anyukámék és talán lesz még pár szép (ünneplős) napunk, már csak nekem kellene a rémálom-képeket kitörölnöm az emlékezetemből...

Kommentare:

Csilli hat gesagt…

Dejó látni, hogy már így felélénkült!! S úgy látom, van már ott csibészmosoly is:) Fogorvos látta már? Ha igen mit szólt?? Én olvasgattam egykét fórumot, és ott többnyire visszajöttek a felcsúszott fogacskák!! Drukkolok nagyon, hogy Marcelnál is hasonlóan alakuljon a dolog!:) Soksoksok puszi, és továbbra is gondolok rátok!:)

zsizzsik hat gesagt…

Orsi, azért ez már nagyon jó állapot! Amikor már a csillárról is lóg :))
Én is arra gondoltam, hogy ahogy az új, maradandó fogak nőnek, kinyomhatják ezt a becsúszottat. Ha nincs más egészségügyi következménye a fognak, akkor tényleg csak egy szépséghiba marad, ami ráadásul 5-6 éves korára teljesen el fog múlni. Tudom, nagyon nehéz kivárni és minden mosolya fog emlékeztetni erre a pár napra, de lassan úgyis visszarendeződtök a normális kerékvágásba, elmentek egy kis búfelejtő túrára és kopnak a rémképek. Drukkolok nagyon, hogy lelkileg is rendbe jöjj! És nagyon boldog születésnapot!

Judit hat gesagt…

Igen, igen, kérni akartam egy részletes kórházi beszámolót is, mint szakmabeli nagyon érdekelnek az eü. állapotok Svájcban!!!
A képek nagyon jók, nem is tudtam, hogy ennyi féle dolgora lehet használni egy kórházi ágyat! Az én betegeim csak fekszenek benne, a butuskák.
Orsikám, itt lehet kapni a gyógyszertárban azt a hochkalorische Ernährungsmittel-t, (astronauten Nahrungnak is hívják)mindenféle csokis, vaníliás epres ízben, kérdezd meg van-e ott is, azzal nem lenne éhes, meg folyékony, legyöngült betegeknek szokták adni, meg annak aki nem tud mást nyelni, vagy rágni, egy próbálkozást megér, sok a kalória benne, hátha megissza, finom is.Puszi