"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 15. September 2011

Kreatívos

Mostanában gyakran ki kell nyitnom az ötlet-táramat, mert egyrészről a rosszabb időben nem tudunk annyit kint lenni, mint szeretnénk, másrészről Marcelt elég nehéz mostanában idebent lekötni, valahogy belebújt a kisördög, szófogadatlan, soha nem csinálja azt, amit kérek tőle és csak rosszasággal hívja fel magára a figyelmet... És mivel naphosszat társasozni sem lehet, ezért sokat kreatívoskodunk :) Ami legtöbbször úgy néz ki, hogy lelkesen nekiállunk mind a ketten, a végére persze már csak én maradok és a romok :)))

Elsőként egy kis vonatot csináltunk wc-papír gurigákból :) 4 guriga kell hozzá (persze lehet hosszabb is a vonat, a miénknek csak két kocsija volt :) A vagonokhoz színes kartonlapokat ragasztottunk oldalról és felülről, a mozdonyhoz pedig két guriga kellett, az egyiket szétvágtuk, abból lett a két kémény. Oldalára fekete kartonból kerekeket ragasztottunk és a végén Marcel kidíszítette a kocsikat. Spárgával összekötöttem és már indulhatott is a vonat :) Marcelnek azért tetszett különösen, mert a gurigákba autók is férnek, így neki is lett egy saját autósvonata :) 



Eredeti ötlet itt :)

Aztán egyik felhős délutánon ültettünk :) Ildiéktől kölcsön kaptuk a Lola mesék dvd-t, ami nagyon tetszik Marcelnek (nekem nem annyira jön be, de nem is ez a lényeg..), és az első mesében Loláék ültetnek. Marcel is szeretett volna, így aztán vettem pár őszi virágmagot és ültettünk :)) Nagyon lelkes volt ebben is Marcel, csak épp azt nem bírta, ha földes lett a keze :) Szerencsénk volt, mert nagyon gyorsan kikeltek a magok, már rengeteg levelünk van, kíváncsi vagyok, mikor lesznek virágok is :) Jó nézni, ahogy nőnek és Marcel is szorgalmasan öntözi őket minden nap :) 


Ma délelőtt pedig "évszak-naptárt" készítettünk, Marcel tenyérlenyomatából :) Sikerült legutóbb olyan festéket vennem, ami nem jön le a kezéről, így az első szín után, ami a kék volt, sikáltam egy fél órát körömkefével, de még így is festékes maradt a tenyere :) Na mindegy, szerintem nagyon jól sikerült, és még nagyon sok ilyen kéz-láblenyomatos kép/ötlet van a tarsolyomban, úgyhogy nem ez volt az utolsó :) 


De azért jobban szeretem, mikor nem bent kell ücsörögni, hanem csavaroghatunk, bóklászhatunk mindenfelé :)))

Kommentare:

Ferilka hat gesagt…

Szuper ötletesek! Az a kézlenyomatos naptár különösen!! Jegyzetelek szorgalmasan :-)))

Anonym hat gesagt…

Orsi, a festös ötleteket honnan veszed? Pont ilyenekre lenne szükségem, hogy "miket" fessünk, de én nem vagyok elég kreatív.
Légszi írj még pár tippet vagy oldalt.
Köszi,
Lalumami

khase hat gesagt…

Marti, kez-labnyomatos ötletek itt vannak :) http://funhandprintart.blogspot.com

Innen pedig csomo mindent le lehet tölteni kiszinezni :)
http://coloringpagesplus.com/Transportation.html

es itt is sok kreativ ötlet van: http://csiribiri4.blogspot.com/