"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Sonntag, 18. September 2011

Szétárad

Megszámlálhatatlan sok fotót készítettem már Marcelről, hiába, nem tehetek róla, egyrészt fotózni mindig is imádtam, másrészt élmény visszanézni róla a képeket és ámulni, mennyit változott, milyen volt és milyen lett a 3 év alatt.

Vannak fényképek, amiket nem tudok megunni. Amikre ha ránézek, szétárad bennem a melegség és mintha valami mágnes húzna, nem tudom levenni róluk a szemem. Ilyenkor csak ülök a gép előtt, elfelejtem a nehéz órákat, azt, hogy mennyire fáradt vagyok, mert megint rettenetes éjszakáink vannak, elfelejtem a sok hisztijét, a sok küzdést, csak a végtelen szeretetet van, ami kitölti a lelkemet és a szívemet, és a hála, hogy van nekem, hogy van nekünk.

Ilyenkor nehéz szavakba önteni azt, amit iránta érzek, csak nézem fátyolos szemmel az arcát, a mosolyát, a hatalmas szemeit, benne a teljes odaadást, bizalmat és visszafoghatatlanul ellágyul a szívem. Mert olyan szép. Mert olyan csibész. Mert olyan okos. Mert olyan charmeur. Mert egy kisördög. Mert egy kisangyal. Mert taníthatjuk. Mert tanít minket. Mert adhatunk neki. Mert olyan sokat ad ő nekünk. Mert bízik bennünk. Mert hiszünk Benne. Mert Belőlünk van.

Csak mert szeretjük....



Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Tudom,mit érzel... :-) sosem gondoltam,hogy az anyai szeretet mindennel melyebb.
Berry

Ui: annyira jok a kepek megint

Bea hat gesagt…

Nekünk is vannak örök kedvenceink, amik valahogy mindig előkerülnek, vagy épp pont ott nyílik ki az album. Tényleg nem lehet szavakba önteni az érzéseket, de azért nagyon közel jártál hozzá:)

Szitya hat gesagt…

De szép volt ez, Orsi!
És a képek is gyönyörűek!
Puszi,
Szilvi

Csilli hat gesagt…

Mindent elmondtál... És ugyenezt érzem minden pillanatban én is, ha a fiúkra nézek:) Imádnivalóak, és minden nehézséget feledtet, ahogy mosolyognak, odabújnak ésatöbbi:) Néha komolyan nem is értem, hogy lehet ennyire szeretni...
Szuperek a fotók Marcelről, annyira gyönyörű azokkal a hatalmas szemeivel!:)
ps.: a videókat még nem volt időm megnézni, de pótolom az tuti!!!:)