"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Sonntag, 9. Oktober 2011

Nyárból a télbe....

Egy hete Marcel a Thunersee-ben fürdött ---- ma hógolyóztunk!!!! Persze mondták az okosok, hogy jön a hideg, de hogy ilyen hirtelen és ilyen mértékben lesz rossz idő, azt nem hittem volna. Akármerre nézek, havas hegyeket látok és a ma délutáni sétán olyan csontig hatoló hideget éreztem, mint télen.... 3 napja még pólóban rohangáltunk, ma azt sem tudtam, mit vegyek magamra és persze Marcel sem túlzottan díjazta a rengeteg ruhát és öltöztetést...fázom, fázom, fázom és csak reménykedni tudok, hogy azért lesz még szép ősz és kicsit melegebb is....




kilátás a nappaliból....








Visszanéztem, júniusban tettem fel utoljára havas hegyes képeket (Zermattból), persze szépek, impozánsak, na de hogy 3 hónap múlva megint itt tartsunk????? Színeket szeretnék, tarka erdőket, símogató napsugarakat a jeges kékség helyett....

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Nekem meg elegem van az orokos napsutesbol. Felhoket akarok, esot, hideget!
Nekunk orszagot kellene cserelnunk de ezt mar ajanlottam.

E.

Bea hat gesagt…

Megértelek.

Csilli hat gesagt…

lesz még ősz szerintem:) és azért ezek a fotók is gyönyörűek;) Puszik, szép hetet nektek!!:)